اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی خراسان رضوی:

هنرمندان معلول بهزیستی در انزوا قرار دارند

خبرگزاری فارس: معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: به هنرمندان بهزیستی خراسان رضوی توسط مراکز مردم‌نهاد توجه نشده است.

هنرمندان معلول بهزیستی در انزوا قرار دارند
حمیدرضا یوسف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: به هنرمند و توسعه هنر خلاق برای هنرمندان معلول از طریق مراکز مردم نهاد توجهی صورت نگرفته است.
معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی افزود: در استان خراسان رضوی 21 نفر از ورزشکاران معلول این سازمان در مسابقات گوانجو ورزشی مدال کسب کردند و 30 نفر از معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی در مسابقات پارالمپیک آسیایی خوش درخشیدند.
یوسف‌پور گفت: در حیطه هنر، چهار گروه نمایشی از هنرمندان معلول در سازمان بهزیستی خراسان رضوی فعالیت میکنند و اجراهای موفقی داشته اند.
معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی اظهار داشت: هنوز بانک اطلاعات جامعی از معلولان هنرمند استان خراسان رضوی وجود ندارد و در تلاش هستیم تا این بانک جامع را به زودی ایجاد کنیم.
یوسف‌‌پور با اشاره به اینکه برای همکاری با سازمان بسیج هنرمندان و معرفی آنها به مراکزی که به پرورش و ارتقای سطح هنری هنرمندان کمک کنند، اعلام آمادگی کرد و گفت: معاون توانبخشی بهزیستی در راستای حمایت از معلولان هنرمند آمادگی خود را برای ایجاد تفاهمنامه‌ای با مراکز مردم نهاد و دولتی اعلام میدارد.
معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی افزود: معلولان ورزشکار که در مسابقات جهانی مدال کسب کرده بودند با حضور مسئولان کشوری و استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.
یوسف‌پورگفت: از سال 86 تاکنون 14 هزار معلول توانمند‌ساز در استان خراسان رضوی شناسایی شدند که از خدمات معاونت توانبخشی بهزیستی برای ارتقای سلامت جسمی خود استفاده میکنند.
معاون توانبخشی بهزیستی افزود: تیمی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس مددکار از این معاونت برای ارائه خدمات معلولان زیر پوشش بهزیستی به منازل معلولان مراجعه میکنند.
یوسف‌پور افزود: برای نظارت بر کار تیم‌های مورد نظر و افزایش کیفیت خدمات بهتر و امنیت و اعتبار این تیم‌ها، کارشناسان استان بر این تیم‌ها نظارت میکنند، که این نظارت‌ها هر سه ماه یکبار به صورت سرزده اتفاق میافتد که به این شیوه نظارت هر مرکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی چهاربار در سال توسط کارشناسان سازمان بازرسی میشود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول