اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی دیه خراسان رضوی:

اجرای طرح ویژه ضامن آهو ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی ستاد دیه استان گفت: به منظور آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد اجرای طرح ویژه ضامن آهو توسط خدام حرم ضروری بود.

اجرای طرح ویژه ضامن آهو ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌های خراسان رضوی، سیدحسین ناصری کمک 800میلیون ریالی رهبری را تاکیدی برای حضور سایر اقشار مردم برای کمک به مددجویان نیازمند خواند و اظهار داشت: با توجه به همجواری با هشتمین امام شیعیان و همت و تلاش مردم خراسان رضوی امید است این استان در یاری رساندن به آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد پیشگام باشد.
وی افزود: شماره حساب سیبا بانک ملی  01055946948007 و شماره حساب جام ملت 2005310713 به نام ستاد دیه خراسان رضوی آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نوع دوست است.
مدیر روابط عمومی ستاد دیه خراسان رضوی از آزادی 584  نفر از مددجویان جرایم غیرعمد در سال گذشته خبر داد و گفت: ستاد دیه استان خراسان از سال ۸۱ تاکنون با حمایت خیران، ارگان‌ها و مراکز یاریدهنده توانسته است با جدیت و پشتکار شرایط آزادسازی مددجویان استان را با پرداخت‌هایی در قالب وام و بلاعوض فراهم کند.
ناصری از طرح ویژه ضامن آهو توسط خدام حرم در چند سال گذشته خبر داد و گفت: در این طرح خدام به سراغ شاکیان رفته و خواهان در خواست تخفیف و بخشش میشوند.
وی بیان کرد: در این راستا خدام حرم مطهر رضوی با همیاری و تلاش مددکاران زندان‌های استان که نمایندگان رسمی ستاد دیه استان نیز هستند توانسته‌اند با تخفیف مبلغ 53 میلیارد و742 میلیون و 800 هزار ریال کمک شایانی در آزادسازی زندانیان در سال گذشته کنند.
وی گفت: مبلغ کل بدهی 584 زندانی آزاد شده توسط ستاد دیه در سال گذشته  134میلیارد و 327 میلیون و 490 هزار ریال بوده است که حدود 45 درصد آن تخفیف و رضایت شاکیان پرونده بوده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول