اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هفته دولت نیشابور:

شاخص خانه‌های بهداشت نیشابور مناسب است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد هفته دولت نیشابور گفت: نیشابور به لحاظ شاخص خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی در حال حاضر از تعداد میانگین استان بیشتر است.

شاخص خانه‌های بهداشت نیشابور مناسب است
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حسین اسد‌اللهی شامگاه جمعه در جلسه افتتاحیه پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی نیشابور در محل ساختمان ستادی این دانشکده، اظهار داشت: نیاز‌های شهرستان نیشابور تا پایان تیرماه سال 91 به خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی برطرف می‌شود.
دبیر ستاد هفته دولت نیشابور افزود: کار‌های مهم و بزرگی در نیشابور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به همت همه دولت مردان به‌ویژه‌ دولت‌های نهم و دهم انجام شده است که جای شکرگزاری دارد.
این مقام مسئول تصریح کرد: در دولت دهم، ارتقای مجتمع دانشگاهی نیشابور به دانشگاه با پنج دانشکده، راه‌اندازی دانشگاه‌های علوم و تحقیقات آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرو، غیرانتفاعی ثامن و غیرانتفاعی سبحان، افزایش رشته‌های دانشگاهی در تمام مراکز دانشگاهی، انجام شده است.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری نیشابور اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش مضاعف نیشابور به آنچه استحقاق دارد، برسد.
اسد‌اللهی ادامه داد: نیشابور به لحاظ شاخص تعداد تخت بیمارستانی عقب است.
وی البته گفت: احداث بیمارستان سوم نیشابور در دست پیگیری است که با بهره‌برداری از آن، تعداد شاخص تخت بیماری نیشابور به حد مورد نیاز میرسد.
دبیر ستاد هفته دولت نیشابور ادامه داد: ارتقای دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی نیشابور هدف مجموعه مدیران این شهرستان است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول