اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان انجام شد:

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در آستانه روز جهانی قدس، زمان و مسیرهای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس (فردا) را در این استان اعلام کرد.

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیین راهپیمایی روز جهانی قدس راس ساعت 11 صبح روز جمعه از میدان شهدای شهر خرم‌آباد با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار این شهرستان آغاز شده و تا مصلای الغدیر این شهر ادامه دارد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان ضمن دعوت اقشار مختلف مردم برای حضوری پرشور در این راهپیمایی اعلام کرد: مردم استان لرستان همه ساله درآیین راهپیمایی روز قدس حضوری حماسی و پر شور داشته‌اند که امسال نیز با حضوری چشمگیر و باشکوه باردیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام میکنند.
در آستانه روز جهانی قدس صدها تابلو و پوستر در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نیز در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در سطح خیابانه‌ا و معابر سطح شهرستان‌های لرستان نصب شده است.
همچنین گروه‌ها، احزاب، تشکل‌های سیاسی، دانشجویی و دانش‌آموزی، اصناف و دیگر اقشار مختلف استان لرستان با صدور بیانیه‌هایی آمادگی خود را برای حضوری حماسی و به یاد ماندنی در راهپیمایی روز قدس اعلام داشته‌اند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول