اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره ارتباطات اسلامی آستان قدس انجام میشود؛

چاپ کتاب‌های امام رضا از بیان اهل‌سنت به 8 زبان

خبرگزاری فارس: کتاب امام رضا (ع) از بیان اهل‌سنت و زیارت امام رضا (ع) از دیدگاه اهل سنت به هشت زبان زنده دنیا توسط اداره ارتباطات اسلامی و امور زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی چاپ و منتشر میشود.

چاپ کتاب‌های امام رضا از بیان اهل‌سنت به 8 زبان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی باقری اظهار داشت: ترجمه و نشر این کتاب‌ها از سال گذشته شروع شده و تا پایان سال جاری به اتمام میرسد.
وی اظهارداشت: این دو کتاب به زبان‌های انگلیسی، عربی، اردو، ترکی، آذری، ترکی استانبولی، روسی، دانمارکی، تاجیکی، مالایو، بنگالی، سندی، آلمانی، فرانسه، شونا، چینی، اسپانیایی و ایتالیایی است.
باقری ادامه داد: کتاب سیره رضوی و حدیث سلسلةالذهب نیز توسط این اداره تا پایان سال جاری به هشت زبان ذکر شده ترجمه و چاپ میشود. 
این کتاب‌ها برای زائران غیرایرانی از کشورهای دیگر که به بارگاه منور رضوی میآیند، ایرانیان مقیم کشورهای دیگر، مؤسسات دینی خارج از کشور و مشترکین غیرایرانی آستان قدس رضوی ارسال میشود.
انتهای پپام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول