اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم خبر داد:

رقابت مدعیان قهرمانی پینگ‌پنگ قم در جام رمضان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: مرحله نهایی پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان با حضور برترین‌های این رشته در قم برگزار می‌شود.

رقابت مدعیان قهرمانی پینگ‌پنگ قم در جام رمضان
عباس اشعری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: پیکارهای پینگ‌پنگ جام رمضان همه ساله گردآوردنده برترین‌های پینگ‌پنگ قم در کنار یکدیگر است و امسال نیز شاهد هستیم که چهره‌های آینده‌دار پینگ‌پنگ قم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی افزود:‌ البته برای اینکه بتوانیم از هر مسابقه‌ پینگ‌پنگ که در استان به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کنیم، به خوبی استفاده کرده و در واقع حرکتی مثبت در مسیر رو به پیشرفت پینگ‌پنگ قم باشد، در جام رمضان امسال را با شرکت پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی پایه برگزار می‌کنیم.
رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم ادامه داد: به همین منظور از تمام پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی خردسالان و نونهالان و دیگر رده‌های سنی فعال استان برای شرکت در مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان دعوت به عمل آورده‌ایم تا با حضور در جام رمضان با یکدیگر به رقابت بپردازند.
وی اضافه کرد: بدین‌ترتیب رقابت‌های پینگ‌پنگ جام رمضان با شرکت بیش از 80 نفر از پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی خردسالان و نونهالان آغاز شد و نفرات راه یافته به مرحله نهایی از ساعت 21 و 30 دقیقه امشب رقابت خود برای کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات را برگزار می‌کنند.
اشعری اظهار داشت: مکان برگزاری رقابت‌های پینگ‌پنگ جام رمضان، سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم است که با توجه به موقعیت مناسبی که در مرکز شهر دارد، آماده پذیرایی از تمامی علاقمندان به تماشای این مسابقات است.
وی به نحوه برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان خردسالان و نونهالان استان قم نیز اشاره کرد و یادآور شد: پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌‌کننده در این دوره از پیکارها، ابتدا در چهار گروه 20 نفری رقابت‌های مرحله مقدماتی را برگزار کردند که نفرات برتر راهی مرحله بعد شدند.
رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی پینگ‌پنگ جام رمضان خردسالان و نونهالان استان قم در جام رمضان، از هر گروه چهار نفر برتر به مرحله دوم راه یافتند و از این مرحله به شکل دوره‌ای برای کسب عناوین برتر، مسابقات را ادامه می‌دهند.
وی با بیان اینکه شناخت چهره‌های مستعد پینگ‌پنگ قم از مسابقات جام رمضان یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رقابت‌ها در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان است، تاکید کرد: در واقع این مهم به ما کمک می‌کند تا علاوه بر چهره‌های مستعدی که از قبل مورد شناخت بودند، بتوانیم پینگ‌پنگ‌بازان جدیدی را که توانایی و ظرفیت خوبی برای موفقیت‌ در آینده نیز دارند، شناسایی کنیم.
اشعری تصریح کرد: پینگ‌پنگ قم در مسیر پیشرفت قرار دارد و با نگاه بسیار خوبی که مسئولان فدراسیون پینگ‌پنگ به ما دارند، اطمینان دارم در آینده‌ای نه چندان دور می‌توانیم در رده‌های سنی مختلف عناوین بسیار خوبی در کشور به دست آوریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول