اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 12 وزن؛

پیکارهای قهرمانی کیک بوکسینگ قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رقابت‌های جام رمضان رشته کیک بوکسینگ جمعه شب با رقابت مدعیان در دو رده سنی برگزار می‌شود.

پیکارهای قهرمانی کیک بوکسینگ قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیئت ورزش‌های رزمی در سبک‌های مختلف دارای ورزشکاران سازمان یافته زیادی است که یکی از این سبک‌ها، کیک بوکسینگ است و جام رمضان نیز در این رشته در چهار رده سنی برگزار می‌شود.
در حالی که مسابقات جام رمضان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان این رشته هفته قبل به انجام رسید، اکنون هیئت ورزش‌های رزمی قم با استقبال حداکثری ورزشکاران رشته کیک بوکسینگ از این دوره از مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان جام رمضان در رده سنی جوانان و بزرگسالان مواجه شده و قرار است در پایان این رقابت‌ها به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی اهدا شود.
در پایان مسابقات علاوه بر تجلیل از افراد اول تا سوم اوزان مختلف با اخلاق‌ترین کیک بوکسینگ کار و بهترین مربی اخلاق نیز معرفی شده و از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد، ضمن اینکه حضور تمام رشته‌های رزمی با رعایت قوانین هیئت رزمی در این رقابت‌ها بدون مانع خواهد بود.
براساس اعلام هیئت رزمی قم، رقابت در اوزانی که تعداد نفرات شرکت کننده در آنها به حد نصاب نرسد، برگزار نمی‌شود، ضمن اینکه کیک بوکسینگ‌کاران نوجوان و جوان شرکت کننده در این دوره از مسابقات هر کدام در هشت وزن رقابت می‌کنند.
مسابقات در رده سنی جوانان در اوزان منهای 51، 54، 57، 60، 63، 67 و 71 کیلوگرم برگزار می‌شود، ضمن اینکه رزمی‌کاران رده سنی بزرگسالان نیز در اوزان منهای 54، 57، 60، 63 و 67 کیلوگرم با یکدیگر رقابت می‌کنند تا نفرات برتر مشخص شوند.
مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از ساعت 21 و 30 دقیقه روز جمعه چهارم شهریور ماه در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله قم واقع در منطقه نیروگاه به انجام خواهد رسید.
خاطرنشان می‌شود هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با توجه به حضور چهره‌های مطرح کیک بوکسینگ قم در این مسابقات، از عموم علاقه‌مندان به رشته‌های رزمی برای تماشای این مسابقات دعوت کرده است تا تلاش‌های هیئت ورزش‌های رزمی در امر برگزاری این مسابقات و همچنین رقابت افتخارآفرینان کیک بوکسینگ قم را از نزدیک به تماشا بنشینند.
ورزشکاران زیرپوشش هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در رشته‌های مختلفی از جمله کیک بوکسینگ، ووینام، جوجیتسو، کو بو دو و چندین سبک دیگر به شکلی جدی و گسترده فعالیت می‌کنند و موفقیت‌های چشمگیری نیز در سال‌های اخیر در میادین مختلف اعم از داخل و برون مرزی کسب کرده‌اند که آخرین آن به رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان در کشور ویتنام باز می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول