اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان؛

مرد طلایی ووشو قهرمانی آسیا به مازندران بازگشت

خبرگزاری فارس: حسن یوسفی ووشوکار ملیپوش مازندرانی که در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا توانست به مقام قهرمانی و گردن‌آویز طلا دست پیدا کند ‌با استقبال گرم مردم و مسئولان به آمل بازگشت.

مرد طلایی ووشو قهرمانی آسیا به مازندران بازگشت
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسن یوسفی ووشوکار ملیپوش مازندرانی که در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مدال طلا دست پیدا کرد با استقبال گرم مردم و مسئولان به زادگاه‌اش آمل بازگشت.
مرد طلایی مسابقات قهرمانی ووشو جوانان آسیا در بخش ساندا در حاشیه ورود به زادگاه‌اش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به بالا بودن سطح کمی و کیفی مسابقات بیان داشت: در وزن منهای 80 کیلوگرم در این دوره از رقابت‌ها مبارزه کردم که در پایان توانستم به مدال طلای جوانان آسیا دست پیدا کنم.
حسن یوسفی با بیان اینکه این رقابت‌ها از 26 مرداد در شانگ‌های چین آغاز شد، افزود: این مسابقات با حضور برترین ووشوکاران جوان آسیا تا 31 مرداد ماه ادامه داشت.
وی با اعلام اینکه ورزشکاران 22 کشور برتر آسیا در رشته ووشو با هم به رقابت پرداختند، گفت: در دور نخست این دوره از مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو شدم.
یوسفی تصریح کرد: در ادامه رقابت‌ها نیز توانستم ووشوکارانی از کشورهای قزاقستان و ازبکستان را شکست داده و به مدال طلا و عنوان قهرمانی دست پیدا کنم.
وی با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران توانست در بخش تیمی سبک ساندا به مقام سوم مسابقات قهرمانی جوانان آسیا دست پیدا کرده و صاحب مدال برنز شود، اظهار داشت: کشورهای چین و ویتنام مقام‌های قهرمانی و نائب قهرمانی را از آن خود کردند.
وی با اشاره به اینکه در جمع 18 نفره ملیپوشان ووشو، دو مازندرانی در این دوره از مسابقات حضور داشتند، عنوان کرد: بانوی ووشو کار مازندرانی نیز در بخش تالو نماینده استان در تیم ملی حاضر بود.
به گزارش فارس، حسن یوسفی ملیپوش ووشوکار مازندرانی در مسابقات قهرمانی اورآسیا که از 12 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در باکوی آذربایجان برگزار شد، با نظر کادر فنی و ارتقا از رده سنی جوانان به رده بزرگسالان توانست مدال نقره این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول