اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

بیداری اسلامی خطر جدی برای اسرائیل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: بیداری اسلامی حاکم بر منطقه و جهان زنگ خطر جدی برای رژیم صهیونیستی است.

بیداری اسلامی خطر جدی برای اسرائیل است
حجت‌الاسلام‌ سیدرضی موسوی شکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیداری اسلامی، راه افتادن قیام‌های مردمی در کشورهای اسلامی و شکست خوردن حاکمان آنها که از متحدان قدیمی اسرائیل بودند یک زنگ خطر جدی بر این رژیم غاصب است.
وی افزود: این روز از میراث‌های ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که شروع آن از ایران اسلامی آغاز شد و هر سال که می‌گذرد در سطح جهان هر چه با شکوه‌تر برگزار می‌شود و با توجه به شرایط حاکم بر جهان امسال روز قدس باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.
شکوری ادامه داد: شرایط سیاسی حاکم بر منطقه و جهان تغییر پیدا کرده و رژیم اشغالگر قدس در سال‌های اخیر دو شکست که از سوی حزب‌الله لبنان و مسلمانان غزه دریافت کرد، در طول تاریخ نکبت‌بار خود به اندازه امروز ذلیل و درمانده نشده بود و نیز پیروزی مردم مصر بر حسنی مبارک یعنی متحد قدیمی رژیم اشغالگر قدس و کشیده شدن فرعون مصر به پای محاکمه این رژیم را درمانده کرده است.
 وی با اشاره به قتل عام مردم مظلوم غزه از سوی اسرائیل غاصب بیان کرد: با این اعمال منفور افکار عمومی جهان علیه این رژیم غاصب تحریک شده به طوری که در اکثر قریب به اتفاق کشورها حتی کشورهای غربی حامی این رژیم، تظاهرات ضد صهیونیستی راه افتاد.
شکوی ادامه داد: به وجود آمدن بحران‌های سیاسی، اقتصادی در کشورهای غربی و اروپایی که حامیان جدی این رژیم بودند شرایط جدیدی را در منطقه علیه اسرائیل به وجود آورده است.
وی با اشاره به ظلم وارد شده بر ملت فلسطین اظهار داشت: پس از جنگ جهانی دوم کشورهای استکباری از جمله آمریکا و انگلستان طرح تشکیل یک دولت جعلی برای صهیونیست‌ها را برنامه‌ریزی کردند و از سال 1948 میلادی رژیم اسرائیل را بر مسلمانان مسلط کردند.
شکوری خاطرنشان کرد: همزمان با تشکیل رژیم غاصب اسرائیل با حمایت استکبار جهانی، قتل عام مسلمانان نخستین جنایت مهم این رژیم غاصب بوده که فقط در 25 جنایت معروف و اخیر ازجمله دیر یاسین، صبرا و شتیلا، کفر قاسم، خان یونس، الخلیل و غزه حدود پنج‌هزار نفر از مسلمانان مظلوم فلسطین و کشورهای همسایه کشته شدند و متجاوز از پنج میلیون نفر فلسطینی 60 سال است از خانه‌های خود متواری و آواره شده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول