اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه خبر داد:

برپایی نمایشگاه ایران اکسپو 2011 در استانبول

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه گفت: شهریور امسال نمایشگاه ایران اکسپوی 2011 به مدیریت آذربایجان غربی در استانبول برگزار میشود.

برپایی نمایشگاه ایران اکسپو 2011 در استانبول
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امیرمسعود فاتحی در جلسه کارگروه توسعه صادرات آذربایجان غربی که در سالن جلسات حوزه استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: این نمایشگاه سراسری به مدیریت آذربایجان غربی از 31 شهریور تا سوم مهر ماه در استانبول ترکیه برگزار میشود که تاکنون حدود 200 شرکت برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی افزود: تاکنون برای برپایی این نمایشگاه حدود 3 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که این مبلغ با توجه به سرمایه شرکت بسیار سنگین قلمداد میشود ولی امیدواریم با حمایت‌های مسئولان استانی اهداف مورد نظر از برپایی این نمایشگاه به طور کامل محقق شده و فرصت مناسبی برای عرضه تولیدات استان فراهم شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع برای برپایی این نمایشگاه تعلق یافته که تاکنون حدود 6 هزار و 500 مترمربع از این مساحت توسط مجریان برای حضور یافتن شرکت‌ها غرفه‌بندی و آماده شده است که پیش‌‌بینی میشود حدود 3 هزار مترمربع از این زمین توسط 200  شرکت مورد استفاده قرار گیرد.
فاتحی با بیان اینکه تا این لحظه آذربایجان غربی در نمایشگاه فوق ضعیف شرکت کرده است، اضافه کرد: تاکنون تعدادی از دستگاه‌های اجرایی به ‌ویژه معاونت مدیریت برنامه‌ریزی استانداری و همچنین سازمان بازرگانی در مراحل آماده کردن این نمایشگاه حضور موثر و پرثمری داشتند ولی برای توسعه و برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه فوق باید مسئولان استانی، صاحبان واحدهای صنعتی حمایت کافی و همه‌جانبه از مجریان داشته باشند.
وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در زمینه اطلاع‌رسانی هم اشاره کرد و افزود: توسط روزنامه‌های سراسری، هفته‌نامه‌های محلی در ارتباط با زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه اطلاعات کافی به مردم ارائه شده است حتی برای فعالیت میدانی و نصب بنر در مناطق مختلف نیز اقدام شده تا از نمایشگاه استقبال وسیع و شایسته‌ای به عمل آید.
عضو هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه و نمایشگاه‌هایی از این قبیل فرصت مناسبی برای معرفی کالا و فرآورده‌های بومی است از این رو باید تولیدکنندگان برای یافتن خریداران و بازرگانان همراه با نمونه کالاهای تولیدی خود در این قبیل برنامه‌ها حضور موثر و چشمگیر داشته باشند.
انتهای پیام/ک20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول