اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره مس خبر داد:

برکناری نژادزمانی و قبول استعفای مرفاوی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان گفت: با استعفای مرفاوی موافقت و نژادزمانی را هم برکنار کردم.

برکناری نژادزمانی و قبول استعفای مرفاوی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضا داوری در حاشیه شکست مس مقابل مقاومت و اتفاقات پس از بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اتفاقات و درگیریهای به وجود آمده میان مربیان و بازیکنان با خبرنگاران و هواداران و اعتراض تماشاگران،‌ به علت عدم توانایی کادر فنی و مدیریت باشگاه در کسب نتایج بود.
وی در مورد استعفای مرفاوی خاطرنشان کرد: قاعدتاً پس از کسب این نتایج باید این اتفاق رخ میداد و اگر استعفا هم صورت نمیگرفت ما مرفاوی را برکنار میکردیم.
داوری تصریح کرد: کسب نتایج ضعیف در هفته‌های ابتدایی به ما ثابت کرد که مدیران باشگاه توانایی اداره تیم را ندارند و به همین دلیل، نژادزمانی مدیرعامل باشگاه را برکنار کردیم، زیرا این افراد نتوانستند آنچه انتظار داشتیم را برآورده کنند.
رئیس هیئت مدیره باشگاه مس افزود: تیم مس نیازمند شوک جدیدی است که باید به آن داده شود و در حال حاضر برای مدیریت باشگاه حاج‌اسماعیلی یکی از معاونان را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کردیم تا در چند روز آینده تصمیم قطعی خود را اتخاذ کنیم.
وی درباره مربی جایگزین صمد مرفاوی تصریح کرد: ما با فلمینگ قرارداد داریم و در حال حاضر وی را به عنوان سرمربی موقت تیم مس انتخاب می‌کنیم.
داوری گفت: در آینده با این مربی دانمارکی مذاکرات لازم را انجام می‌دهیم و شرایط وی را می‌سنجیم و در صورت استاندارد بودن با خواسته‌‌های باشگاه هدایت تیم را به وی می‌سپاریم.
داوری در مورد رفتار برخی بازیکنان مس پس از بازی مقابل مقاومت با مردم کرمان گفت: کرمان مهد فرهنگ و یکی از قطب‌‌های تمدن به شمار میآید، برای ما آنچه مهم است، اخلاق بازیکن است، برد و باخت پس از آن اهمیت دارد.
وی تصریح کرد: مطمئن باشید با بازیکنانی که به فرهنگ استان خدشه وارد کردند، برخورد می‌کنیم و اجازه نمیدهیم که به راحتی بتوانند چنین رفتارهایی را انجام دهند، من قول می‌دهم به هیچ عنوان با آنها مماشات نمیکنیم و برای این موضوع کمیته خاصی را تشکیل میدهیم تا در مورد آن رسیدگی کنند.
داوری اذعان داشت: حسن واحدی را به عنوان نماینده ویژه خود منصوب میکنم تا با اختیارات تام در کرمان بتواند تمام وضعیت تیم را زیر نظر بگیرد و تیم را از بحران کنونی خارج کند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول