اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

مردم ولایتمدار جیرفت همیشه حضوری حماسی داشته‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: مردم ولایتمدار جیرفت همیشه حضوری حماسی داشته‌اند.

مردم ولایتمدار جیرفت همیشه حضوری حماسی داشته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌‌پور‌ در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی در جیرفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را تکلیفی اسلامی بر دوش تمام مسلمانان از فرقه‌ها، ملیت‌های و زبان‌های گوناگون دانست و اظهار داشت: حمایت از رژیم صهیونیستی خیانت به اسلام است.
وی افزود: یکی از معیارها و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.
غنچه‌‌پور تصریح کرد: شاید روزی تصور این امر سخت بود که ملت‌های جهان در برابر صهیونیست بین‌الملل به پا خیزند و با آن مخالفت کنند.
غنچه‌‌پور با اشاره به فرمایش امام راحل در مورد محو شدن این رژیم از روی زمین، آن را مبنای اساسی برپایی روز قدس برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم با تداوم این مقاومت و پایداری در آینده‌ای نه چندان دور شاهد نابودی صهیونیسم جهانی باشیم.
وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت همیشه در صحنه حضوری حماسی داشته‌اند، گفت: مردم انقلابی و مؤمن جیرفت در سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته به تبعیت از امام راحل با شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از این رژیم غاصب و نامشروع اعلام می‌کنند.
غنچه‌‌پور روز قدس را روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواند و بیان داشت: دفاع از حقوق این مردم بر همگان واجب است.
وی ابراز داشت: با آمادگی کامل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای رفع موانع ترافیکی، استقرار آتش‌نشانی، آمبولانس، صندوق‌های جمع‌آوری کمک به قحطی‌زدگان سومالی، توزیع پرچم، ایستگاه‌های فرهنگی و ... تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم به یاد ماندنی انجام شده است.
غنچه‌‌پوربا اشاره به زمان و مکان راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: زمان راهپیمایی رأس ساعت 9 صبح روز جمعه چهارم شهریورماه جاری از چهارراه جهاد به طرف مسجد جامع شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.
وی اذعان داشت: باید با توجه به این روز بزرگ و شرکت در راهپیمایی با آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری تجدید پیمان کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول