اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/وضعیت گیلانی‌ها در هفته پنجم لیگ برتر/

شکست داماش و توقف ملوان

خبرگزاری فارس: در هفته پنجم لیگ ‌برتر فوتبال کشور، داماش گیلان با سه گل از سایپا شکست‌ خورد و ملوان با نتیجه سه بر سه در مقابل ذوب‌آهن متوقف شد.

شکست داماش و توقف ملوان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال داماش گیلان با هدایت مهدی دینورزاده در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه پر گل سه بر صفر مغلوب میزبان خود سایپای البرز شد. 
سه گل پیروزی‌بخش سایپا در این دیدار را عباس محمد رضایی در دقیقه 29 و 63 و کریم انصاری‌فرد در دقیقه 34 به ثمر رساندند. 
در این دیدار مهدی مهدوی‌کیا ملی پوش سابق کشورمان به دلیل مصدومیت غایب بزرگ داماش گیلان بود و با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج این دیدار را از جایگاه ویژه تماشا کرد. 
سرمربی داماش پس از این شکست اظهار داشت: در برابر سایپا خوب ظاهر نشدیم و تعویض‌هایی که انجام دادیم نتوانست در تغییر نتیجه مثمر ثمر باشد. 
مهدی دینورزاده  با بیان اینکه بازیکنان در این دیدار عملکرد همیشگی را نداشتند، افزود: به‌منظور بقا در لیگ‌برتر باید این شکست را فراموش کرد و باید بدانیم لیگ 34 هفته است و می‌توانیم هر چه زودتر به رقابت‌ها بازگردیم. 
وی گفت: در فوتبال هیچ بازیکن یا تیمی از اشتباهات مصون نیست و همین امر در فوتبال موجب شده تا ورزشی جذاب و پرهیجان باشد اما مهم این است که از نظر تیمی و بازیکنان و کادر فنی اشتباهات تکرار نشود و تیم در مجموع بازی‌های خود با نتایج خوب به دست آورد.
داماش گیلان با شکست مقابل سایپا و انجام پنج بازی در لیگ‌برتر همچنان چهار امتیازی باقی ماند و در رده شانزدهم لیگ‌برتر قرار گرفت.

*توقف ملوان در ورزشگاه خانگی 
دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال نیز از ساعت 22 شامگاه چهار‌شنبه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و در پایان با نتیجه تساوی سه بر سه خاتمه پیدا کرد تا شاگردان فرهاد پورغلامی و منصور ابراهیم‌زاده در این دیدار امتیازات را بین خود تقسیم کنند. 
سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به بارش باران شدید در این دیدار اظهار داشت: همه تلاشمان برای کسب پیروزی بود ولی شرایط زمین اجرای برنامه‌های تاکتیکی‌مان را با مشکل مواجه کرد. 
فرهاد پورغلامی افزود: ذوب‌آهن تیم بزرگی است و توانست از حداقل موقعیت‌های به‌دست آمده نهایت بهره را ببرد و یک امتیاز با ارزش را از ما گرفت.
وی گفت: تیم ملوان در شرایط خوبی است و باید با برطرف کردن مشکلات مالی روحیه بازیکنان را برای انجام دیدارهای آتی تیم در لیگ‌برتر و جام حذفی بالا ببریم. 
ملوان بندرانزلی با این تساوی و انجام پنج بازی در لیگ‌برتر هفت امتیازی شد و در رده هشتم لیگ‌برتر قرار گرفت. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول