اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 86 میلیارد ریال؛

38 پروژه عمرانی در بردسیر بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر گفت: 38 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 86 میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان‌ به بهره‌برداری می‌رسد.

38 پروژه عمرانی در بردسیر بهره‌برداری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌نیا در دیدار مسئولان بردسیر با امام جمعه شهرستان در آغاز هفته دولت اظهار داشت: 38 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 86 میلیارد ریال در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها سه مجتمع تأمین آب آشامیدنی روستایی با اعتبار بیش از 18 میلیارد ریال است که به بیش از 35 روستا آبرسانی می‌کند.
موحدی‌نیا تصریح کرد: در هفته دولت سال قبل کلنگ اجرایی پروژه گازرسانی به شهرهای لاله‌زار و گلزار و برخی روستاهای حومه بردسیر با اعتبار بیش از 25 میلیارد ریال نیز زده شده است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، گفت: تا پایان سال جاری ساکنان این روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.
موحدی‌نیا بیان داشت: در سال 89 همچنین 30 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از 5 هزار میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال 2 هزار و  500 نفر در شهرستان کار اجرایی خود را آغاز کرده‌اند که در آینده‌ای نزدیک شاهد به ثمر نشستن این واحدها و رفع مشکل بیکاری شهرستان هستیم.
وی ابراز داشت: همچنین در هفته دولت در سال جاری 10 پروژه عمرانی در شهرستان عملیات اجرایی خود را آغاز می‌کند که مجموع اعتبار این پروژه‌ها بیش از 52 میلیارد ریال است.
موحدی‌نیا خاطرنشان کرد: از برجسته‌ترین پروژه‌های جدید شهرستان آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری با اعتبار بیش از 15میلیارد ریال است.
وی اذعان داشت: در سال جاری همچنین عملیات گازرسانی به بخش نگار نیز با اعتبار بیش از 27 میلیارد ریال آغاز می‌شود.
به گزارش فارس، مسئولان شهرستان همچنین در نخستین روز هفته دولت ابتدا با حضور در گلزار شهدا با آن‌ها تجدید میثاق کردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول