اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان:

70 هزار مددجوی کردستانی در ماه رمضان اطعام شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از اطعام بیش از 70 هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون در این استان خبر داد.

70 هزار مددجوی کردستانی در ماه رمضان اطعام شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیاکبر بسطامی در مراسم اطعام 400 نفر از دانشجویان و خانواده‌های مددجوی کردستانی که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: اطعام بیش از 100 هزار مددجوی کردستانی در این ماه مبارک جزو برنامه‌های اصلی کمیته امداد است که تاکنون 70 هزار نفر اطعام شده‌اند.
وی با بیان اینکه اطعام نیازمندان به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و با مشارکت ارگان‌های مختلف صورت می‌گیرد، ادامه داد: اطعام نیازمندان و اکرام ایتام جزو اعمال بسیار حسنه و ارزشمندی است که خداوند تبارک و تعالی بارها در قرآن کریم و به وسیله پیامبران الهی مسلمانان را به این مهم دستور داده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در کردستان تصریح کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان اطعام تعداد چشمگیری از مددجویان زیرپوشش، اکرام ایتام و اجرای طرح مفتاح‌الجنه به عنوان اولویت‌های برنامه‌های این نهاد مقدس قرار و به صورت جدی دنبال می‌شود.
بسطامی اجرای طرح مفتاح‌الجنه را از دیگر برنامه‌های مهم کمیته امداد امام راحل در طول ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: این طرح در راستای اهداف کمیته امداد برای ایجاد الفت و دوستی میان محرومان و مسئولان در ماه مبارک رمضان، همزمان در سراسر استان برگزار میشود.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح گام ارزنده‌ای در راستای رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی محرومان و افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است، افزود: این نهاد به عنوان متولی امور محرومین جامعه، برای احیای سنت دستگیری از نیازمندان و ایتام و ایجاد فرصت برای افراد خیراندیش و نیکوکار طرح مفتاح‌الجنة را هر ساله اجرا میکند.
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان، احیای ارزش‌های دینی، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی و همدردی خیرین و مسئولان با فقرا، ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه و تکریم فقرا و نیازمندان از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ‌مفتاح‌الجنه است.
بسطامی خاطرنشان کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون مسئولان استان در قالب این طرح با یک هزار و 300 خانواده مددجوی این نهاد دیدار کردند.
 وی با اشاره به اینکه حضور مسئولان در خانه این مددجویان زمینه‌ساز رفع بسیاری از گره‌های مادی آنان خواهد بود، ادامه داد: این دیدارها علاوه بر کمکهای مادی که نیازهای اساسی این خانواده‌های مددجو را تامین میکند موجب تقویت روحیه آنان شده است.
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان، ترویج این فرهنگ حسنه میتواند اقدام ارزنده‌ای در راستای رفع چهره محرومیت در جامعه باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: معرفی جایگاه محرومان در نزد مسئولان نظام، تبلیغ و ترویج سیره پاک ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت علی (ع) در همنشینی با فقرا و محرومان و آشنایی با نظرات و پیشنهادها در مورد عملکرد کمیته امداد را از دیگر اهداف اجرای این طرح در استان برشمرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول