اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت خبر داد:

تعطیلی 40 نانوایی در جیرفت و عنبرآباد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: به دلیل پایین بودن کیفیت نان 40 نانوایی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد تعطیل شدند و در حال حاضر پنج مورد تقاضای احداث نانوایی به فرمانداری ارجاع شده و در حال بررسی است.

تعطیلی 40 نانوایی در جیرفت و عنبرآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری در جلسه تعزیرات آرد و نان شهرستان جیرفت اظهار داشت: بهداشت به صورت مستقیم بر نحوه کار نانواها نظارت دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف تذکرات لازم از سوی بهداشت به آن‌ها داده می‌شود.
وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با شماره 2218512 بهداشت محیط شهرستان جیرفت تماس حاصل کنند.
معناصری تصریح کرد: پس از حذف یارانه‌ها آرد به صورت سهمیه‌‌ای به نانواها عرضه نمی‌شود و نانواها مجبور هستند، آرد را به صورت آزاد تهیه کنند.
وی گفت: این مسئله سبب شده است تا نانوایی‌هایی که نان آنها از کیفیت کمی برخوردار بوده است، به تعطیلی کشیده شوند.
معناصری از تعطیلی حدود 40 نانوایی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر پنج مورد تقاضای احداث نانوایی به فرمانداری ارجاع شده که در حال بررسی است.
وی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های راه‌اندازی نانوایی استاندارد ابراز داشت: رعایت حریم و فاصله مناسب، تراکم جمعیتی، زیربنا، ظرفیت و بهداشت سبب استاندارد بودن یک نانوایی می‌شوند.
معناصری تعداد فراوان نانوایی‌ها را امری بسیار مطلوب عنوان و خاطرنشان کرد: مسئله نان یک مسئله ویژه است و بهداشت باید به طور کامل در تهیه نان رعایت شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول