اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی کشور:

جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی تمدید شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی کشور از تمدید مهلت شرکت علاقمندان در جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی تا 20 شهریورماه خبر داد.

جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی تمدید شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مهدی عسگری با اشاره به اینکه مهلت شرکت در جشنواره رضوی و ارسال پاسخنامه‌ها تا 10 شهریورماه تعیین شده بود، افزود: با درخواست علاقمندان و اشتیاق آنها به شرکت در این جشنواره، این مهلت تا 10 روز دیگر تمدید شد.
وی اظهار داشت: بیش از 5 هزار نفر تاکنون کتب جشنواره را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ارشاد البرز دانلود کرده و روند ارسال پاسخنامه به سایت جشنواره به صورت تصاعدی در حال افزایش است.
عسگری با بیان اینکه ارسال پاسخنامه‌ها به صورت پستی نیز فراهم است، اضافه کرد: ارسال اینترنتی پاسخنامه‌ها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره اولویت اول برگزارکنندگان است که در صورت عدم دسترسی به اینترنت، امکان پستی پاسخنامه‌ها نیز برای شرکت کنندگان مهیا گردیده است.
وی با مثبت ارزیابی کردن نحوه اطلاع رسانی جشنواره از بازدید بیش از 3 هزار نفر از پایگاه اطلاع رسانی نهضت ملی کتابخوانی رضوی خبر داد.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی با اشاره به اینکه لطف و کرامات امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع)شامل حال تمامی علاقمندان حضرت در هر سن و جایگاه است، استقبال گسترده جوانان از جشنواره را بسیار قابل توجه خواند.
عسگری با بیان اینکه بخش عمده شرکت کنندگان بخش کتابخوانی جشنواره رضوی را جوانان تشکیل میدهند، اضافه کرد: آشنایی با سیره علمی و عملی امام رضا (ع) و جاری نمودن فرهنگ رضوی میان اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان از جمله مهم‌ترین اهداف انتخاب کتب فوق و برگزاری بخش کتابخوانی جشنواره بین‌المللی رضوی در استان البرز محسوب میشود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول