اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان تاکید کرد:

ضرورت جذب اسپانسر برای ورزش بانوان گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان برای جذب اسپانسر و سرمایه‌گذار برای ورزش بانوان استان تاکید کرد.

ضرورت جذب اسپانسر برای ورزش بانوان گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در دیدار با بانوان ملیپوش گلستانی و جمعی از اهالی ورزش بانوان بر اهمیت و نگاه ویژه به ورزش بانوان تاکید کرد.
وی اظهار داشت: ورزش هم باعث حفظ سلامت و هم باعث حفظ نشاط روحی و جسمی میشود و اگر با برد و پیروزی همراه شود، نشاط آن بیشتر خواهد شد.
استاندار گلستان افزود: هرچه مردم را به سمت ورزش بیشتر ترغیب کنیم شاهد کاهش مشکلات درمانی و روحی و روانی در جامعه هستیم که این پویایی و نشاط را به همراه خواهد داشت.
قناعت با اشاره به رشد صنعتی استان و افتتاح پروژه‌های صنعتی و تولیدی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها امیدواریم که بخشی از مشکل اسپانسرینگ ورزش استان حل شود اما این کافی نیست و هنوز کمبودهایی در حوزه ورزش، به ویژه در ورزش بانوان حس خواهیم کرد.
وی افزود: ما باید جذب اسپانسر و سرمایه‌گذار را چه در دخل استان و چه در تهران با شدت و قدرت پیگیری کنیم تا ان‌شاالله این مشکل برطرف شود.
استاندار گلستان قول کمک 100 میلیون ریالی را به تیم‌های فوتبال سرخپوشان بانوان، کبدی، بسکتبال و تنیس روی میز را برای رفع بخشی از مشکلات مالی این تیم‌ها دادند.
قناعت از دو بانوی عضو تیم ملی فوتبال بانوان ایران که شئونات اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی در مسابقات جهانی و جوامع بین‌المللی رعایت کردند تقدیر به عمل آورد.
قربانعلی پاشا مدیر کل تربیت بدنی استان هم در این دیدار از استاندار گلستان خواستار تقویت تیم فوتبال بانوان سرخپوشان استان و رسیدگی به امور تیمداری و حفظ سرمایه ملی در استان شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول