اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان کنگان صورت گرفت؛

کمک‌رسانی به 2800 خانواده محروم توسط پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس از کمک‌رسانی به 2 هزار و 800 خانواده محروم توسط پارس جنوبی خبر داد.

کمک‌رسانی به 2800 خانواده محروم توسط پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجتبی دزفولینسب عصر چهارشنبه در آیین کمک‌رسانی به خانواده‌های مستضعف شهرستان کنگان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین و قرآن کامل‌ترین کتاب است و در قرآن توجه زیادی به مستضعفان و فقرا و ایتام شده و همه مردم و مسئولان وظیفه دارند به فقرا کمک کنند.
وی افزود: دولت در سال‌های اخیر توجه زیادی به رفع محرومیت از مناطق دوردست داشته و سازمان منطقه ویژه نیز در مناطق دورافتاده اقدامات مناسبی برای محرومیت‌زدایی داشته است.
رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس از کمک‌رسانی به 2800 خانواده محروم توسط پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در هفته اکرام ایتام امسال در ماه مبارک رمضان، مبلغ 700 میلیون ریال به 2800 خانوار نیازمند شهرستان کنگان و شهر عسلویه و نخل‌تقی کمک شد.
دزفولینسب تصریح کرد: سازمان منطقه ویژه پارس در راستای انجام سنت حسنه اکرام ایتام، به دو هزار و 800 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان با جمعیت شش هزار و 821 نفر، در قالب سبد غذایی (شامل برنج، روغن، مرغ و ...) به ارزش  700 میلیون ریال کمک کرد.
وی اضافه کرد: این کمک‌ها با هدف یاری رساندن به خانواده‌های نیازمند و بیبضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی این سازمان به عنوان ارائه خدمات عام‌المنفعه به محیط پیرامونی صنعت نفت انجام شده است.
دزفولینسب با اشاره به دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان در زمینه اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان، یادآور شد: 100 نفر از ایتام بخش عسلویه نیز در ضیافت افطاری این سازمان تکریم شدند و هدایایی نیز به این عزیزان تقدیم شد.
رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس گفت: دو پایگاه کمک به ایتام به منظور سرپرستی و حمایت از کودکان بیسرپرست منطقه عسلویه نیز در محل فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه راه‌اندازی شده تا کمک‌های مسافران در فرودگاه را برای حمایت از نیازمندان عسلویه جمع‌آوری کند که تاکنون چهار نفر به عنوان حامی ایتام نام‌نویسی کرده و به کاروان خیرین منطقه ویژه پارس پیوسته‌اند.
دزفولینسب با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان افزود: دومین جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین نیز از دیگر برنامه‌های روابط عمومی این سازمان در ماه مبارک رمضان امسال بود که با استقبال خوبی از سوی قاریان و عاشقان کلام‌الله در مرکز همایش‌های خلیج فارس برگزار شد.
وی بیان داشت: از همه توان و ظرفیت موجود برای خدمات‌رسانی به مردم محروم منطقه بهره میگیریم و امیدوار هستیم بتوانیم به وظایف محوله به خوبی عمل کنیم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول