اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب‌های قدر امسال؛

تعداد اهداکنندگان خون 29 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی از افزایش 29 درصدی اهدا کنندگان خون در شب‌های قدر خبر داد.

تعداد اهداکنندگان خون 29 درصد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی،علی حسنی اظهار داشت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه  نسبت به سال گذشته،14 درصد در تعداد داوطلبان و21 درصد در تعداد اهداکنندگان افزایش داشته است.
وی تاکید کرد: در پایگاه‌های مشهد نیز در سه شب قدر سال جاری تعداد یک هزار و 877 داوطلب اهدای خون ثبت نام کردند که از میان آنان تعداد یک هزارو 486  نفر موفق به اهدای خون شدند.
مدیرکل روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی افزود: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته12درصد در تعداد داوطلبان و 29 درصد در تعداد اهدا کنندگان خون رشد داشته است.
 وی ضمن تشکر و قدردانی از حضور خداپسندانه زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) در پایگاه‌های اهدای خون و تامین قسمتی از نیاز روزانه به این ماده حیاتی، کماکان بر کاهش ذخایر خونی تاکید کرد و در ادامه بیان داشت: از عموم مردم عزیز درخواست می‌کنیم با توجه به تداوم نیاز به کلیه گروه‌های خونی، در روزهای آتی نیز با مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون در تامین نیاز حیاتی بیماران به خون و فرآورده‌های خونی مشارکت داشته باشند.
با استقبال خداجویان نیکوکار در شب‌های احیا در پایگاه‌های استان تعداد2 هزار و 876 داوطلب اهدای خون پذیرش شده که از این تعداد، 2هزار و 200  نفر موفق به اهدای خون شدند.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول