اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

35 برگزیده جشنواره قرآنی حبل‌المتین مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: تعداد 35 برگزیده دومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین مشخص شدند.

35 برگزیده جشنواره قرآنی حبل‌المتین مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجتبی دزفولینسب عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی جشنواره حبل‌المتین در پارس جنوبی اظهار داشت: تعداد 35 برگزیده دومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین مشخص شدند.
وی افزود: این مسابقات با کیفیت مطلوبی برگزار شد و افراد شرکت‌کننده در یک رقابت سالم و جالب‌ توجه با یکدیگر به رقابت پرداختند و منطقه ویژه نیز حمایت کاملی از برگزاری مسابقات به عمل آورد.
این مسئول با اشاره به اسامی برگزیدگان دومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین خاطرنشان کرد: در رشته حفظ 5 جزء برادران، محمد انگشته و محمدعلی محمودی از دیر، احمد محمودی از کانون علیبن‌ابیطالب، حسن صالح‌پور از کانون زین‌العابدین اخند و عبدالعزیز کمالی از کانون علیابن‌ابیطالب عسلویه حائز رتبه‌های برتر شدند.
دزفولی‌نسب تصریح کرد: در رشته قرائت برادران نیز احمد نوربخشیان از شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، ایوب محمدی از کنگان، سیدمحمدحسین پورفاطمینان از سازمان منطقه ویژه، جابراحمد زاده از کنگان و مجتبی حسنی از پتروشیمی مبین به عناوین برتر رسیدند.
وی گفت: در رشته ترتیل برادران نیز فیصل رحیمی از کانون زین‌العابدین اخند، سیداحمد حسینی و ابراهیم حسنی از کانون علیبن‌ابیطالب عسلویه، سیدمحمد موسوی از پتروشیمی کاویان، یوسف خنفری از شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی و کاظم سلامت‌نژاد و محمدرضا قویپیشه از شرکت نفت و گاز پارس عناوین نخست را کسب کردند.
رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه یادآور شد: در رشته اذان برادران سعید گنخکی از دیر، بهروز ماجدی از نفت و گاز پارس، هادی غلامی از دشتی، حسین بازجو از نفت و گاز پارس و عباس صالحی از دیر به عناوین برتر رسیدند.
دزفولی‌نسب افزود: در رشته حفظ 5 جزء خواهران نیز اعظم محمدی از عسلویه، صفیه جوزانی از شرکت‌ها، حکیمه جعفری از عسلویه، اسما حسینی از شرکت‌ها و زهره نهنگ‌زاده از عسلویه به رتبه‌های برتر رسیدند.
وی بیان داشت: در رشته ترتیل خواهران نیز نرجس خاتون حسینیاصل از شرکت‌ها، شهرزان رنجه از شرکت‌ها، طیبه افسری از کنگان، سمیه منیری از دیر و فاطمه الهیاری از کنگان به رتبه‌های نخست دست یافتند.
دزفولی‌نسب در ارتباط با جوایز افراد برگزیده گفت: از برگزیدگان این جشنواره با اهدا لوح تقدیر، کمک هزینه سفر به خانه خدا، کربلای معلی و مشهد مقدس تجلیل میشود.
بر‌اساس این گزارش، دومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین با شرکت 450 نفر از قاریان، حافظان و موذنین شهرستان‌های دیر، کنگان و شهرهای عسلویه و نخل‌تقی و بیدخون به مدت دو روز در سالن آمفی تئاتر مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس جنوبی برگزار شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول