اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد:

تجهیز مراکز بهداشتی جم به امکانات استاندارد و نوین

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از تجهیز مراکز بهداشتی جم به امکانات استاندارد و نوین خبر داد.

تجهیز مراکز بهداشتی جم به امکانات استاندارد و نوین
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد قاسمی عصر چهارشنبه در نشست شورای سلامت شهرستان جم با گرامیداشت روز پزشک اظهار داشت: ایران در علم پزشکی دارای جایگاه ویژه‌ای است و دانشمندان و اطبای ایرانی در سطح بین‌المللی آوازه بلندی دارند.
وی افزود: در شهرستان جم طی دو سال گذشته در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی اقدامات مناسبی انجام داده‌ایم و رضایت خاطر شهروندان فراهم شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از گازکشی تمام خانه‌های بهداشت روستایی جم خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 350 میلیون ریال اعتبار برای گازکشی مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت شهرستان جم ‌اختصا‌ص یافته است.
قاسمی تصریح کرد: با وجود وجود سیستم گازکشی در سطح شهرستان از سال‌های گذشته، متاسفانه تاکنون مراکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از داشتن این امکان محروم بوده‌اند که با پیگیریهای به عمل آمده و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، این مبلغ بابت هزینه گازکشی کل خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی از محل اعتبارات استانی جذب شده است.
وی اذعان داشت: با اقداماتی که در این زمینه صورت گرفت، عملیات لوله‌کشی واحدهای مذکور هم‌اکنون به پایان رسیده و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد استفاده از خدمات گاز شهری در این مراکز خواهیم بود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در ادامه از ‌اختصا‌ص ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تجهیز مراکز بهداشتی جم خبر داد و یادآور شد: برای خرید تجهیزات اداری و پزشکی و تعمیرات مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت در سه ماهه نخست امسال بیش از 500 میلیون ریال جذب شده و این مراکز به امکانات نوین و استاندارد مجهز شده‌اند.
قاسمی گفت: کف‌سازی و مرمت شش خانه بهداشت، کف‌سازی مراکز بهداشتی درمانی و خرید وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی و اداری، بخشی از اقداماتی است که با تامین این اعتبار برای بهبود ارائه خدمات بهداشتی درمانی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی پرسنل در مراکز و خانه‌های بهداشت تابعه صورت گرفته است.
وی بیان داشت: برای کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی از تمام توان و ظرفیت موجود استفاده میکنیم و امیدوار هستیم به موفقیت لازم برسیم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول