اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر منتشر شده از پایه و اساس نادرست بود

منفرد: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری هفته آینده آغاز میشود‌

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت وزنه‌برداری گیلان از برگزاری اردوی جدید تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان ایران از هفته آینده در تهران خبر داد.

منفرد: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری هفته آینده آغاز میشود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رمضان منفرد در جمع خبرنگاران ورزشی استان با اشاره به انتشار خبر رکوردگیری تیم‌ ملی وزنه‌برداری در تهران و اعزام مربی گیلانی به کلاس مربیگری پیشرفته وزنه‌برداری در ترکیه در یکی از رسانه‌ها، اظهار داشت: این رکوردگیری در زنجان برگزار شد که در سایت یک خبرگزاری به اشتباه تهران منتشر شد.
وی با اشاره به حضور یک گیلانی در کلاس پیشرفته ترکیه افزود: از اینکه یک مربی گیلانی برای ارتقای ورزش گیلان و کشور به کلاس‌های پیشرفته اعزام شود بسیار خوشحال می‌شویم ولی خبر اعزام محمدرضا پزشکیان به کلاس مربیگری پیشرفته ترکیه صحت ندارد و از رسانه‌ها می‌خواهم اخبار را از منابع موثق دریافت کنند.
دبیر هیئت وزنه‌برداری گیلان اضافه کرد: پس از تماس تلفنی با نایب رئیس و روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری باخبر شدیم که هیچ تیم مربیگری یا فردی از ایران برای شرکت در کلاس مربیگری به ترکیه اعزام نشده و این خبر از پایه و اساس نادرست است.
منفرد از رسانه‌ها خواست تا برای صحت در اخبارشان خبرها را از روابط عمومی‌های هیئت‌ها و منابع موثق دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: معمولا برای اعزام مربیان به کلاس‌های داخلی و خارجی فدراسیون‌ها نامه رسمی به استان ارسال کرده و هیئت‌های استان براساس اولویت درجه مربیان آنها را برای شرکت در کلاس‌ها معرفی می‌کنند تا اعتراضی وجود نداشته باشد.
دبیر هیئت وزنه‌برداری گیلان با اشاره به حضور اصغر ابراهیمی وزنه‌بردار گیلانی در ترکیب تیم‌ملی وزنه برداری ایران، عنوان داشت: پس از رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی، ملی‌پوش گیلانی با کسب حد نصاب لازم در ترکیب نهایی قرار گرفت.
وی افزود: در این رکوردگیری که روز جمعه گذشته در سالن وزنه‌برداری آزادی تهران برگزار شد، اصغر ابراهیمی ملی‌پوش پر افتخار وزنه‌برداری گیلان در دسته 94 کیلوگرم  در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه 175 کیلوگرم و در حرکت دو ضرب با مهار 200 کیلوگرم در مجموع با رکورد 375 کیلوگرم به همراه 11 وزنه‌بردار دیگر به عضویت تیم ملی بزرگسالان درآمد.
به گفته منفرد، اردوی جدید تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان ایران از هفته آینده در تهران آغاز می‌شود و از 11 ملی‌پوش حاضر 8 نفر برای رقابت‌های جهانی انتخاب می‌شوند.
وی برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری بزرگسالان جهان را اوایل آبان امسال در پاریس ذکر کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول