اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آتی انجام می‌شود؛

برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزان برگزیده کشور در اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اقامه نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اصفهان در سال آینده میزبان سیامین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان برگزیده کشوری است.

برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزان برگزیده کشور در اصفهان
مسعود باقریون محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مدارس باید دانش‌آموزان را به سوی موضوعات قرآنی تشویق کنند، اظهار داشت: تمام مدارس باید با ایجاد زمینه‌های مناسب رشد و باروری دانش‌آموزان را در زمینه موضوعات قرآنی فراهم کنند و مسئولان باید با برگزاری این مسابقات فرهنگ قرآن و  نهج‌البلاغه را در مدارس افزایش بدهند.
وی به سیاست‌های وزارتخانه آموزش و پرورش به منظور برگزاری مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: بر اساس این سیاست‌ها باید زمینه‌های میزبانی برگزاری این مسابقات توسط استان‌های توانمند فراهم شود چرا که مسابقات قرآنی یکی از رویداد‌های مهم کشوری محسوب میشود.
مسئول ستاد اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات تصریح کرد: بیش از 2 هزار و 400 نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور در این مسابقات با یکدیگر به رقابت میپردازند و تمام استان‌ها در این مسابقات حضور دارند.
وی اضافه کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان برگزیده در استان مرکزی و در شهر اراک برگزار شده است.
باقریون محمدی با اشاره به برگزاری سیامین دوره این مسابقات در سال آینده تاکید کرد: سال آینده سیامین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان برگزیده کشوری به میزبانی اصفهان صورت میگیرد.
وی به هدف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: گسترش فرهنگ قرآن و نهج‌البلاغه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات محسوب میشود و استفاده از قرآن باید در جامعه و به ویژه در میان دانش‌آموزان گسترش یابد.
مسئول ستاد اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: این مسابقات در دو شاخه نهج‌البلاغه و قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم برای دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه برگزار میشود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول