اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد؛

افتتاح 4 سالن ورزشی کارگری در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و امور اجتماعی استان فارس گفت: چهار سالن ورزشی و پنج ساختمان اداری با تامین اعتبارات ملی و یک پروژه با تامین اعتبارات استانی توسط این اداره کل در هفته دولت در فارس افتتاح می‌شود.

افتتاح 4 سالن ورزشی کارگری در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عباس عباسی بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: نخستین پروژه ورزشی مربوط به این اداره کل در شهرستان ممسنی و با حضور استاندار فارس با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی با تشریح عملکرد اداره کار و امور اجتماعی فارس در افتتاح پروژه‌های ورزشی بیان داشت: افتتاح مجموعه ورزشی کارگران شهرستان فسا با اعتبار یک میلیارد ریال در پنجم شهریور ماه جاری با حضور استاندار فارس صورت می‌گیرد و همچنین مجموعه ورزشی کارگران فیروزآباد با هزینه 8 هزار میلیون ریال، سالن چند منظوره ورزشی جهرم با اعتبار 14 هزار میلیون ریال و سالن ورزشی کارگران سپیدان که در مکان زیبایی بنا شده با اعتبار 10 میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 متر ساخته شده است در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل کار و امور اجتماعی استان فارس در مورد متفاوت بودن مبالغ پروژه‌های ورزشی ابراز داشت: سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی از لحاظ تجهیزات مانند یکدیگر هستند و تفاوت هزینه‌ها به دلیل مساحت زمین و قیمت تمام شده آنها است.

عباسی با اشاره به اجاره‌ای بودن بیشتر ساختمان‌های ادارات کار و امور اجتماعی در فارس خاطرنشان کرد: اداره کل کار و امور اجتماعی  فارس 29 زیرمجموعه اداری و نمایندگی در استان فارس دارد که چهار مجموعه از نظر ساختمانی مالکیتی و بقیه استجاری هستند.

وی ادامه داد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری ساخت 11 اداره استانی و 11 اداره ملی به تصویب رسیده است که در هفته دولت پنج پروژه در شهرستان‌های ارسنجان، داراب، خرم بید، جهرم و پاسارگاد به بهره‌برداری می‌رسند و هر کدام 85 میلیون تومان اعتبار در بر داشته است.

وی اضافه کرد: اداره کل نیز با زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر و در شش طبقه ساخته می‌شود که یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار ساخت به آن تعلق گرفته است.

عباسی در پایان گفت: در هفته دولت وزارت کار و امور اجتماعی 52 پروژه در کل کشور به بهره‌برداری می‌رساند که 9 پروژه مربوط به استان فارس است.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول