اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس فدراسیون اسکواش:

چهارمحال و بختیاری قطب اسکواش کشور می‏شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس فدراسیون اسکواش کشور گفت: چهارمحال و بختیاری قطب اسکواش کشور می‏شود.

چهارمحال و بختیاری قطب اسکواش کشور می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کسری غفوری بعدازظهر امروز در نشست برگزاری مجمع انتخابات هیئت رئیسه اسکواش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح ملی نخبه‌یابی اسکواش در کشور با الگوبرداری از دو کشور صاحب‌نام در این رشته ورزشی از جمله مصر و انگلیس آغاز شده است.
وی با بیان اینکه به‌منظور ارتقای سطح عملکرد هیئت‌های اسکواش در کشور، کشور به هشت ناحیه تقسیم شده است، گفت: در این تقسیم‌بندی استان‌های برتر هر منطقه مسئول اسکواش ناحیه زیرپوشش خود هستند.
غفوری خاطرنشان کرد: بر‌اساس این تقسیم‌بندی هر استان که به صورت فعال‌تر عمل کند تجهیزات و امکانات بیشتری از فدراسیون اسکواش دریافت خواهد کرد.
نایب رئیس فدراسیون اسکواش کشور در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این رشته ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: جوانان چهارمحال و بختیاری از توانایی‌های جسمانی و ژنتیکی متناسب با ورزش اسکواش برخوردار هستند که این امر موجب خواهد شد تا در صورت برنامه‌ریزی صحیح خیلی زود بتوانند به سمت قهرمانی خیزش بردارند.
وی خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری به دلیل برخورداری از آب و هوای مطبوع بهترین گزینه برای برگزاری مسابقات اسکواش در سطح کشور است.
غفوری ادامه داد: اسکواش با داشتن قوانین و مقررات و اصول اخلاقی و بهره‌گیری از حضور چهره‌های برجسته علمی، فرهنگی و اقتصادی سبب شده که در محیطی آرام فضای شخصیتی مناسبی را برای اهالی این ورزش به وجود آورد.
وی با بیان اینکه اسکواش از نظر اقتصادی هم برای بازیکنان و هم برای سرمایه‌گذاران درآمدزا است، گفت: این ورزش با ساخت فضای کمتر از 75 متر و هزینه نگهداری بسیار کم در مقایسه با سایر ورزش‌ها سبب جذب طرفداران بیشماری شده است.
غفوری تأکید کرد: نو‌پا بودن یک هیئت نمی‌تواند تهدیدی برای آن رشته باشد بلکه برای شروع کار و شناخت مستعدین و نخبگان در این رشته ورزشی فرصت نیز تلقی می‌شود.
مجمع انتخابات هیئت رئیس اسکواش چهارمحال و بختیاری امروز با حضور رئیس و نایب رئیس هیئت اسکواش و دبیر فدراسیون اسکواش کشور در شهرکرد برگزار شد که در این انتخابات مجید صفری تنها کاندیدای حاضر با کسب 19 رأی قاطع به عنوان رئیس جدید هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول