اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز هفته دولت؛

4 طرح عمرانی شهرداری کیلان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز از هفته دولت، چهار طرح عمرانی شهرداری کیلان افتتاح شد.

4 طرح عمرانی شهرداری کیلان افتتاح شد
شهردار کیلان در حاشیه افتتاح این طرح‏های عمرانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: مهم‏ترین و به جرات می‏توان گفت ارزشی‏‏ترین پروژه قابل افتتاح هفته دولت سال 90 در کیلان میدان شهدای این شهر بود.
سیدجلیل چوبداری با اشاره به خطرات ناشی از فقدان میدان در این بخش از شهر کیلان خاطرنشان کرد: متاسفانه فقدان یک میدان مناسب در این بخش از شهر کیلان و وجود خطرات بسیار در این مسیر موجبات بروز سوانح رانندگی منجر به فوت و جرح را فراهم آورده بود.
وی ادامه داد: اما با احداث این میدان که با نام نامی شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مزین شده از خطرات و سوانح رانندگی نیز به برکت این اسامی مقدس کاسته خواهد شد.
چوبداری در زمینه هزینه‏های ریالی این پروژه گفت: پروژه میدان شهدای شهر کیلان با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان احداث شده و به بهره‏برداری رسیده است.
شهردار کیلان ادامه داد: 100 میلیون تومان از این اعتبار اختصاصی به طرح میدان شهدای شهر کیلان از محل اعتبارات استانی و 50 درصد دیگر آن از محل درآمدهای شهرداری کیلان تامین شده است که امیدوارم مورد رضایت خانواده شهدا قرار گیرد.
وی از یک‏هزار تن آسفالت‏ریزی در معابر فرعی شهر کیلان خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش مجموعه خدوم خانواده بزرگ شهرداری کیلان یک‏هزار کیلوگرم آسفالت صرف ایجاد و بهسازی معابر فرعی این شهر شده است.
چوبداری با اشاره به شرایط خاص اقلیمی شهر کیلان خاطرنشان کرد: شهر کیلان با وجود جمعیت 5 هزار نفری از وسعت قابل توجه 700 هکتاری بهره‏مند است و تمام این حوزه نیازمند ارائه خدمات شهری است.
شهردار کیلان تصریح کرد: اما با وجود این دشواری در امور خدماتی به مردم کیلان قول می‏دهم تا 18 ماه آینده درب خانه هیچ شهروندی به روی خاک معابر باز نشود.
وی درباره هزینه‏های ریالی اجرای طرح‏های آسفالت‏ریزی گفت: علاوه بر این طرح روکش آسفالت خیابان شهید مطهری نیز با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال اتمام است و این پروژه‏های آسفالت‏ریزی مجموعا اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان را به خود اختصاص داده است.
چوبداری در خصوص احداث پل سرآسیاب کیلان نیز خاطرنشان کرد: پیش از این پل مستقر بر رودخانه عبوری از شهر کیلان به دلیل وجود تقاطع 90 درجه‏ای مردم را با خطراتی مواجه می‏ساخت.
شهردار کیلان تصریح کرد: از این رو مجموعه شهرداری کیلان در راستای رفاه حال عموم و رفع خطرات موجود با اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان نسبت به ساماندهی این مسیر اقدامات لازم را انجام داد و نتیجه این تلاش پایان مراحل احداث پل سرآسیاب تا چند روز آینده خواهد بود.
این طرح‏های عمرانی با حضور فرماندار دماوند، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان محلی افتتاح شد و مورد بازدید قرار گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول