اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

معاون وزیر کشور سخنران روز قدس در بجنورد

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مهدی محمدی‌فر معاون پارلمانی وزیر کشور سخنران روز جهانی قدس در بجنورد تعیین شده است.

معاون وزیر کشور سخنران روز قدس در بجنورد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های روز جهانی قدس اظهار داشت: این سخنرانی پس از راهپیمایی مردم همیشه در صحنه بجنورد و در مصلی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.
وی افزود: در سایر شهرستان‌های خراسان شمالی نیز سخنران محلی در زمینه انتفاضه مردم فلسطین به تبیین مسائل خواهند پرداخت.
هدایتی تصریح کرد: برای برپایی هر چه بهتر آیین راهپیمایی این روز در شهرستان‌های استان، ستادهای روز جهانی قدس از مدت‌ها قبل تشکیل و مقدمات برگزاری باشکوه‌تر این مراسم را فراهم کرده‌اند.
وی از روز جهانی قدس به عنوان آشکار شدن چهره واقعی رژیم اشغالگر قدس یاد کرد و اظهار داشت: حمایت‌های جهانی از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان‌، عرصه را بر رژیم فاسد و جعلی اسرائیل تنگ‌تر می‌کند.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه با این راهپیمایی مردم مسلمان و روزه‌دار در واقع از انتفاضه مردم مقاوم فلسطین حمایت می‌کنند، تصریح کرد: برگزاری این راهپیمایی‌ها نفس‌های این غده سرطانی و عامل استکبار جهانی را به شماره انداخته است.
وی اظهار داشت: در این روز همچنین مسلمانان جهان با راهپیمایی سراسری، بار دیگر وحدت و انسجام خود را در مقابل دسیسه‌های دشمنان برای آسیب رساندن به اتحاد آنان به نمایش می‌گذارند.
هدایتی شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس را از وظایف همه مسلمانان برشمرد و گفت: این حضور موجب خنثی سازی توطئه‌های اسراییل و تقویت روحیه ملت فلسطین میشود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول