اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری؛

جمعیت شهر مجلسی 80 هزار نفر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ستاد بحران استانداری اصفهان گفت: با واگذاری واحد‌های مسکونی مسکن مهر تا پایان سال جاری، این شهر تا 80 هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.

جمعیت شهر مجلسی 80 هزار نفر می‌شود
منصور شیشه فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جریان بازدید خود از شهر جدید مجلسی بیان داشت: احداث شهر جدید مجلسی با هدف سرریز جمعیت شهرهای اصفهان و مبارکه به عنوان شهرهای صنعتی بزرگ استان اصفهان است.
وی ادامه داد: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ساختمانی و رعایت الگوی مصرف شاخص پروژه‌های شهر جدید مجلسی است.
مدیرکل ستاد بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: شهر جدید مجلسی به عنوان پشتوانه طراحی علمی و مهندسی شهرسازی در حال حاضر به عنوان یک شهر مطلوب شناخته شده است.
وی افزود: در این شهر امکاناتی با کاربری‌های مختلف مانند، کاربری‌های اداری،  مسکونی، خدماتی، امدادی، رفاهی و مواردی از این قبیل دیده شده است.
شیشه فروش اضافه کرد: در شهر جدید مجلسی 6 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در حال احداث است که 2 هزار واحد مسکونی با سازه سبک فولادی و بقیه آن ساختمان‌ها سازه بتونی دارند.
وی تصریح کرد: واحد‌های مسکونی مسکن مهر این شهر با رعایت فناوری‌های نوین ساختمانی، ضمن رعایت اصول مقابله با زلزله و کاهش شدید قیمت تمام شده ، زمان اتمام پروژه را کوتاه کرده است.
مدیرکل ستاد بحران استانداری اصفهان مسکن مهر در شهر مجلسی را الگوی موفق ساخت مسکن در کشور نام برد و گفت: رعایت استانداردها و مهندسی شهرسازی این شهر موجب شده تا این شهر خواستگاه زیستی بسیاری از شهروندان باشد.
وی از احداث ایستگاه آتش نشانی و اطفاء حریق در این شهر خبر داد و بیان داشت: استانداری اصفهان از تمام ظرفیت‌های خود در جهت تامین امکانات و تقویت سامانه اطفاء حریق در این شهر حمایت می‌کند.
شیشه فروش با اشاره به اسکان بیش از 5 هزار نفر در شهر جدید مجلسی اظهار داشت: با واگذاری واحد‌های مسکونی مسکن مهر تا پایان سال جاری، جمعیت این شهر تا 80 هزار نفر افزایش پیدا می‌کند که شایسته است در راستای ارتقا سطح، خدمات در این شهر مساعدت شود.
وی ادامه داد: استانداری اصفهان، سازمان آب منطقه‌ای و فرمانداری شهرستان مبارکه از افزایش سهم آب شرب شهر مجلسی حمایت می‌کند.
مدیرکل ستاد بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: باید بکوشیم تا آب فضای سبز شهر را از آب شرب جدا شده و آبیاری به صورت قطره‌ای و بارانی صورت بگیرد تا در مصرف آب صرفه جویی و مصرف بهینه رعایت شود.
وی با اشاره به مدیریت مصرف بهینه انرژی  در ساخت پروژه‌های مسکونی اضافه کرد: شهر جدید مجلسی به عنوان یک کارگاه آموزشی می‌تواند پذیرای دانشجویان رشته‌های عمران و  شهرسازی دانشگاه‌های مختلف باشد
شیشه فروش خواستار تسریع در طرح مطالعاتی دفع آب‌های سطحی و سیل بند شهر مجلسی شد و بیان داشت: استانداری اصفهان از تمام ظرفیت‌های خود برای ایمن سازی شهر و مقابله با حوادث غیر طبیعی استفاده می‌کند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول