اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی سروان خبر داد:

کشف بیش از 160 کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی سراوان از کشف بیش از 160 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 160 کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سید محمد هاشمی اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه تجاوزهای مرزی به قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی سراوان مستقر در گروهان مرزی مکسوخته موفق به کشف مقادیری مواد مخدر شدند.
وی افزود: مرزبانان هوشیار پس از کسب خبر مبنی بر ورود قاچاقچیان و انتقال مواد مخدر به داخل خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران، بلافاصله تدابیر لازم را برای متوقف کردن آنان در دستور کار قرار دادند.
فرمانده هنگ مرزی سراوان ادامه داد: در همین راستا رزمندگان بر سر راه قاچاقچیان اقدام به اجرای ایست و بازرسی کرده که در ا‌ین اقدام به یک دستگاه خودرو تویوتا که قصد انتقال مواد مخدر به داخل کشور را داشتند، برخورد و بلافاصله با غافلگیری سرنشینان، خودروی مورد نظر متوقف شد.
هاشمی گفت: پس از توقیف ‌خودروی تویوتا و دستگیری دو تن از قاچاقچیان در بازرسی به عمل آمده، مقدار تقریبی 151 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 10 کیلوگرم از نوع هروئین کشف و ضبط شد.
فرمانده هنگ مرزی زابل نیز گفت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه تجاوزهای مرزی و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا، مرزبانان این فرماندهی طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مقادیری مواد مخدر را کشف کردند.
حسین مراقلی افزود: طی این عملیات‌ها در پاکسازی از منطقه مقدار 80 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: در این راستا مرزبانان پرتلاش این هنگ، طی چند‌ عملیات مشابه دیگر موفق شدند 36 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، پنج کیلوگرم مرفین و 9 کیلوگرم حشیش را به صورت بلاصاحب کشف و ضبط کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول