اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

مدیران شهید رجایی و باهنر را الگو قرار دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: مدیران اجرایی کشور در خدمت به نظام و مردم، باید شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

مدیران شهید رجایی و باهنر را الگو قرار دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در حاشیه آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا توسط مسئولان شهرستان کوهبنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر حفظ و تکریم شعائر اسلامی سفارش زیادی شده است.
متقی خاطرنشان کرد: یکی از این موارد مسئله شهید و شهادت است که در مکتب و انقلاب اسلمی بر زنده نگه‌داشتن آن تأکید فراوان شده است.
وی بیان داشت: افراد زیادی در طول تاریخ به ویژه در دوران استقرار انقلاب اسلامی با ایثار، فداکاری و اهدای جان خود برای حفظ و تداوم اسلام بسترسازی کردند.
فرماندار کوهبنان ابراز داشت: باید از شهیدان دولت یاد کرد و حقیقتا از یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب بودند و خدمات ارزنده‌ای به انقلاب داشتند و به دست منافقان کوردل مظلومانه به شهادت رسیدند.
متقی افزود: مدیران اجرایی کشور در خدمت به نظام و مردم، باید شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان الگوی خود قرار دهند و برای انتقال روحیه فداکاری و ایثار شهیدان به نسل‌های آینده تلاش کنند، زیرا راه شهیدان موجب تداوم انقلاب است.
حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا امام جمعه کوهبنان نیز در این مراسم با استناد به آیات و روایات، شهیدان را شاهدان زنده تاریخ دانست که شاهد اعمال و کردار ما هستند و افزود: باید به گونه‌ای عمل کنیم که در فردای قیامت مقابل شهیدان شرمنده نباشیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول