اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کل زندان‌های لرستان:

419 زندانی غیر‌عمد در زندان‌های لرستان به سر می‌برند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کل زندان‌های استان لرستان گفت: 419 نفر به دلیل جرایم مالی غیر عمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که این افراد 85 میلیارد ریال بدهی دارند.

419 زندانی غیر‌عمد در زندان‌های لرستان به سر می‌برند
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، ابراهیم علیپور ظهر امروز در جلسه ستاد دیه شهرستان پلدختر اظهار داشت: سال گذشته در استان لرستان 12جشن گلریزان برگزار شد که برای امسال با برنامه‌ریزی انجام شده هشت جشن گلریزان در استان برگزار می‌شود.
در ادامه مدیر عامل ستاد دیه استان لرستان نیز گفت: با تأمین 30 میلیارد ریال می‌توان زندانیان جرایم غیرعمد استان را آزاد کرد تا به آغوش گرم خانواده خود باز گردند.
توکل شاکرمی افزود: ستاد دیه استان لرستان از محل جشن گلریزان سال گذشته 6 میلیارد و 400 میلیون ریال جمع‌آوری کرد که 142 زندانی آزاد شدند.
‌در ادامه فرماندار پلدختر گفت: زندانیان جرائم غیرعمد چشم امید به خیرین دوخته‌اند.
فریدون رشیدی اظهار داشت: 14 نفر از مردم این شهرستان به دلیل جرایم غیر عمد در زندان‌های مرکز استان لرستان به سرمی‌برند.
فرماندار پلدختر گفت: سهم دیه این افراد که در زندان به سر میبرند بیش از 4 میلیارد ریال است.
وی افزود: ستاد دیه شهرستان پلدختر سال گذشته در نخستین جشن گل‌ریزان مبلغ 170 میلیون ریال برای زندانیان جرایم غیر‌عمد جمع‌آوری کرد.
فرماندار پلدختر با بیان این که آزادی زندانیان جرایم غیر‌عمد میتواند در حل مشکلات بسیاری از فرزندان یتیم و خانواده‌های بدون سرپرست موثر باشد، یادآورشد: همکاری افراد خیر شهرستان پلدختر موجب جمع‌آوری کمک در امر آزادی زندانیان آبرومند شد.
رشیدی از مشارکت و مساعدت و همکاری خوب نهادهای دولتی و افراد خیر در این امر نیک و خداپسندانه در زیباترین ماه مبارک رمضان سال گذشته در شهرستان پلدختر قدردانی کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول