اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

معتادان عامل 70 درصد از سرقت‌ها هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با بررسیهای به عمل آمده در استان 70 درصد سرقت‌ها توسط افراد معتاد صورت میگیرد، که این مشکل تنها با دستگیری و زندانی کردن افراد برطرف نمیشود.

معتادان عامل 70 درصد از سرقت‌ها هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، یحیی شرفی اظهار داشت: پدیده مواد مخدر مشکلات عدیده‌ای برای جامعه ایجاد میکند، که وقوع سرقت در جامعه یکی از پیامد‌های این پدیده شوم است.
وی تصریح کرد: 70 درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان توسط افراد معتاد برای تهیه مواد مخدر صورت گرفته است که این مشکل تنها با دستگیری و زندانی کردن افراد برطرف نمیشود، بلکه نیازمند همکاری و مشارکت جدی مردم است.
فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه نیروهای مسلح را دژ محکم مردم دانست و اظهار کرد: نیروهای مسلح در برابر خطراتی که مردم را تهدید میکند، همانند دژی محکمی هستند که آنان را در برابر خطرات محافظت میکنند.
وی به فرار رسیدن روز جهانی مسجد اشاره و گفت: مساجد از زمان پیامبر اکرم (ص) تا کنون قداست خاصی داشته و در فرهنگ سازی جامعه نقش مهمی ایفا میکنند.
شرفی به نقش مساجد در زمان انقلاب اشاره و اظهار کرد: براندازی حکومت طاغوت، پیروزی جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و ... به برکت و وجود مساجد و مشارکت مردم بوده است.
وی مردم زنجان را در تجمع پرشور حسینی الگوی دنیا دانست و خاطر‌نشان کرد: شور و شعور مردم زنجان در برپایی عزاداریهای حسینی بر اذهان عمومی دنیا تاثیر مثبت فراوان داشته و سبب شده این استان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی انتخاب شود.
فرمانده انتظامی استان به تماس‌های صورت گرفته با پلیس اشاره و تصریح کرد: 70 درصد تماس‌هایی که در استان با پلیس صورت میگیرد، مربوط به اختلافات خانوادگی و نزاع بین اعضای خانواده میباشد.
وی از اعتماد مردم به پلیس تقدیر و تشکر کرد و گفت: عزیزان توجه داشته باشند، راهکار اختلافات خانوادگی نبوده بلکه باید سعی شود اختلافات درون خانوادگی بین اعضای خانواده حل و فصل شود.
شرفی به وقوع تصادفات فوتی اشاره و بیان داشت: اکثر تصادفات منجر به مرگ به علت استفاده نکردن از کمربند ایمنی و کلاه ایمنی صورت گرفته است، که پلیس وظیفه خود میداند در این مورد برخورد جدی با خاطیان داشته باشد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول