اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف 49 هزار قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره در زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید برخورد با قاچاق تجهیزات دریافت از ماهواره و جمع‌آوری آن بیش از 49 هزار قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره در استان زنجان کشف و جمع‌آوری شده است.

کشف 49 هزار قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، مراد جعفری اظهار داشت: پلیس در راستای مبارزه جدی با قاچاق تجهیزات دریافت از ماهواره و برخورد جدی با نصابین و استفاده کنندگان، طرح های مختلفی را در سطح استان در حال اجرا دارد.
وی افزود: با اقدامات خوب پلیس در پنج ماه سال جاری 49 هزار و 402 دستگاه شامل 2 هزار و 266 دیش، 41 هزار و 315 ال‌ان‌بی، 5 هزار و 821 دستگاه ریسیور و 11 هزار و 819 قطعه سایر قطعات مرتبط ) کشف و ضبط شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: از این تعداد 42 هزار و 986 دستگاه در محورهای مواصلاتی از قاچاقچیان کشف و مابقی نیز از نصابین و منازل جمع آوری شده است.
وی از توقیف 22 دستگاه خودرو در این زمینه خبر داد و گفت: 15 قاچاقچی و هشت نصاب نیز در این مدت دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
جعفری تصریح کرد: امروز که رسانه‌ها بر زندگی انسان‌ها سلطه پیدا کرده و به حریم شخصی افراد نفوذ کرده‌اند استکبار جهانی از این ابزار سوء استفاده کرده و افکار و عقاید خود را به مردم جهان تحمیل می‌کنند.
وی گفت: مهم‌ترین اهداف دشمنان از پخش برنامه‌های ماهواره‌ای رواج فحشا و بی‌بند باری، هویت شکنی، تغییراخلاق، شایعه سازی و ... در جامعه است.
این مقام انتظامی هشدار داد: همه مردم باید تهدیدات و آسیب‌ها استفاده از این تجهیزات را جدی بگیرند و با هوشیاری و دقت کامل به امنیت محیط زندگی خود کمک کنند.
وی در خاتمه از ادامه طرح برخورد جدی پلیس برابر قانون با استفاده کنندگان از تجهیزات دریافت از ماهواره خبر داد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول