اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری تأکید کرد:

ضرورت احداث مدرسه علمیه در آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت احداث و راه‌اندازی هر چه سریع‌تر مدرسه علمیه در این شهرستان تاکید کرد.

ضرورت احداث مدرسه علمیه در آستانه‌اشرفیه
به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، آیت‌الله مختار امینیان بعد از ظهر امروز در دیدار با روسای اداره‌های این شهرستان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: دولت شهید باهنر و رجایی به واسطه اتحاد و همبستگی که داشت الگوی تمام دولت‌هاست.
وی افزود: موفقیت دولت‌ها زمانی محقق می‌شود که برای حل هر چه بهتر مشکلات مردم پیرو خط رهبری باشند.
امام جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به خدمات ارزنده دولت احمدی‌نژاد و پیشرفت روزافزون کشور در دولت نهم و دهم اذعان داشت: تمام نهادهای دولتی باید خدمتگزار مردم باشند و از فعالیت‌های سلیقه‌ای و اختلافات با یکدیگر بپرهیزند.
وی با قدردانی از تلاش‌های مدیران اداره‌ها برای اجرای پروژه‌ها گفت: روسای اداره‌ها در باره نحوه برخورد زیرمجموعه خود با ارباب رجوع مسئول هستند.
امینیان با تصریح بر اینکه برخی مردم از نحوه پاسخگویی تعدادی دستگاه‌ها اظهار نارضایتی می‌کنند، ابراز داشت: مردم گلایه دارند که برخی از مدیران اداره‌ها به بهانه جلسه در انجام کارهای مردم سهل‌انگاری می‌کنند که این مسائل باید پیگیری شود و مدیران همواره پاسخگوی مردم باشند.
وی احداث مدرسه علمیه در آستانه‌اشرفیه را برای ترویج دین اسلام و جلوگیری از بسیاری انحرافات امری ضروری دانست.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: با وجودی که تاکنون برخی از مسئولان استانی و کشوری برای احداث این مدرسه مساعدت مالی کرده‌اند ولی هنوز این امر محقق نشده است.
وی از تمام رؤسای اداره‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه خواست تا با اتحاد و همدلی یکدیگر در حل مشکلات مردم تلاش کنند.
امینیان با اشاره به فرارسیدن روز قدس خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس باردیگر دشمنان را مأیوس می‌کند.
فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و پروژه‌های اجرایی در این شهرستان عنوان داشت: در دو سفر گذشته رئیس جمهوری به گیلان بیش از 100 پروژه در این شهرستان اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.
علی باباخانی از بهره‌برداری 49 پروژه در هفته دولت در آستانه‌اشرفیه خبر داد و یادآور شد: هدف از اجرای این پروژه‌ها افزایش رفاه حال مردم و حل مشکلات آنها در زمینه‌های مختلف مانند آب، برق، گاز، ورزشی، فرهنگی و... بوده است.
وی پروژه احداث پل ورودی شهرستان آستانه‌اشرفیه و نیز پروژه چهاربانده شدن جاده آستانه‌اشرفیه به کیاشهر را از پروژه‌های بزرگ و در حال اجرای این شهرستان عنوان کرد.
به گفته فرماندار آستانه‌اشرفیه، در حال حاضر 25 روستای این شهرستان فاقد آب آشامیدنی هستند که این امر با تلاش مدیر آبفار آستانه‌اشرفیه برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول