اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی سرمایه اجتماعی ما‌ست

بیگی: هواداران فوتبال ویژگی‌های مثبت آذربایجان را نشان دهند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز تنها مرکز یک استان نیست بلکه پایتخت غیرت، شجاعت و دلدادگی به انقلاب و ولایت است و مردم آذربایجان بارها این ویژگی‌ها را اثبات کرده‌اند.

بیگی: هواداران فوتبال ویژگی‌های مثبت آذربایجان را نشان دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و شهرداری تبریز اظهار داشت: مایه غرور است که ما به واسطه تیم تراکتورسازی، قابلیت‌های خود را نشان می‌دهیم و تلاش این تیم برای دستیابی به پیروزی، تصویری از اهتمام و جدیت ملت آذربایجان است.
 وی با بیان این که تمام هموطنان شمال‌غرب کشور نسبت به تیم تراکتورسازی احساس دلبستگی می‌کنند، افزود: از آنجا که تیم تراکتورسازی به تبریز و آذربایجان منتسب است، هم مجموعه تیم باید با ملاحظه این مرتبه و جایگاه، حرمت آن را بیش از پیش نشان دهد و هم هواداران طوری حرکت کنند که تمام ویژگی‌های مثبت آذربایجان را به اثبات برسانند.
بیگی هواداران تیم تراکتورسازی را سرمایه اجتماعی استان دانست و تصریح کرد: امیدوارم هواداران در مسابقه روز پنج‌شنبه فارغ از نتیجه، صحنه‌های انضباط، صمیمیت و محبت را ایجاد کنند و کسانی را که نمی‌خواهند عظمت تبریز و آذربایجان را بینند ناامید سازند.
وی تاکید کرد: باید صحنه این رقابت خانگی را به صحنه باعظمت غرور و افتخار تبدیل کنیم و نشان دهیم که در تمام صحنه‌ها از جمله ورزش حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.
بیگی با تاکید بر حفظ نظم و انضباط از سوی هواداران گفت: وقتی یک صحنه نامناسب دیده می‌شود گرچه عمومیت ندارد ولی بعضی آدم‌های مغرض و بیمار دقیقا در همان نقطه تمرکز کرده و آن را بزرگنمایی می‌کنند.
وی اضافه کرد: البته آنها اهداف دیگری را تعقیب می‌کنند ولی ما می‌دانیم که به دنبال عظمت و شوکت و سربلندی آذربایجان شرقی هستیم؛ بنابراین باید از این فرصت برای ایجاد یک صحنه زیبا که تمام ویژگی‌های آذربایجان شرقی در آن خلاصه شده باشد استفاده کرده و بدخواهان را مایوس کنیم.
تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و شهرداری تبریز، امشب در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مسابقه خواهند داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول