اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ‌رمضانی ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

روز جهانی قدس ‌زمینه‌ساز بیداری اسلامی در جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور گفت: روز جهانی قدس ‌زمینه‌ساز بیداری اسلامی در جهان است.

روز جهانی قدس ‌زمینه‌ساز بیداری اسلامی در جهان است

حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نور بیان داشت: در این روز فرصتی فراهم شده تا مظلومیت مردم فلسطین و نیز ندای مظلومیت ستمدیدگان در تمام دنیا سرداده شود.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با صهیونیسم بین الملل یکی از گرایش‌های جدی خیزش‌های اسلامی است، اذعان داشت: روز جهانی قدس یکی از حرکت‌های زمینه‌ساز بیداری اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور با تاکید بر اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس به صورت یک فرهنگ در کشور نهادینه شده است، اظهار داشت: بدیهی است جمهوری اسلامی ایران با توجه به آرمان‌های خود که کمک به ملل تحت ستم دنیا یکی از آنها است با مردم فلسطین همدردی می‌کند.

رمضانی با اشاره به حملات جدید اسرائیل به غزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن به روز قدس می‌خواهد مشکلات داخلی خود را بپوشاند و نگاه جهانیان را از این روز جهانی دور و به نقطه دیگری متمرکز کند ولی سردمداران این رژیم منفور و جنایتکار بدانند نمی‌توانند مانع به گوش رسیدن صدای ملت‌ها شوند.

وی از نتایج راهپیمایی روز قدس را آشنایی نسل جدید با آرمان‌های امام راحل و انقلاب بیان کرد و گفت: واقعیت امر این است که بسیاری از نسل‌های جدید نه تنها امام (ره) را ندیدند بلکه نتوانستند امام را به صورت فیزیکی درک کنند از این رو، روز قدس می‌تواند این نسل را آگاه و توجیه کند که امام (ره) چه شخصیتی داشتند و چگونه از ظرفیت‌های جهان اسلام برای دفاع از حقوق ملل مسلمان و انسانیت استفاده کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور اذعان داشت: اکنون به برکت این راهپیماییها، شاهد بیداری اسلامی در اقصی نقاط کشورهای اسلامی هستیم که میتوان گفت از مهم‌ترین دستاوردهای روز جهانی قدس بوده است و موجب شده تا تحولات و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به وجود آید.

رمضانی از عموم ملت شریف ایران به ویژه شهروندان ولایی شهرستان نور دعوت کرد همچون گذشته بلکه بیشتر از قبل در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کنند و حمایت قاطع خود را از تحرکات جهان اسلام اعلام کنند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول