اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد:

بهره‌برداری از طرح‌های عمران شهری تا دهه فجر امسال

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: تا دهه فجر امسال همه طرح‌های عمران شهری به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از طرح‌های عمران شهری تا دهه فجر امسال
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد عمران شهری با اشاره به اینکه طرح‌های ستاد عمران شهری در سوم خرداد ماه‌سال جاری کلنگ‌زنی شده و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند، اظهار داشت: کار پروژه‌ها طبق زمان‌بندی پیش نمی‌رود.
وی با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری با این روند در پایان با کمبود زمان مواجه خواهند شد، افزود: بعضی از پروژه‌ها زمان می‌برند و با تمام شدن فصل کار اجرای این پروژه‌ها با تعطیلی مواجه می‌شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه شهرداری‌ها خط مقدم اجرای پروژه‌های ستاد عمران شهری هستند، خاطر نشان کرد: هیچ مشکلی به لحاظ تامین اعتبار وجود ندارد و ما کوتاهی را به هر دلیلی از دستگاه‌ها قبول نمی‌کنیم.
وی با انتقاد از معاونت برنامه‌ریزی در خصوص تاخیر در مبادله موافقت‌نامه‌ها تصریح کرد: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای پروژه‌ها لازم و ضروری است.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه دفتر فنی استانداری زنجان باید هر جلسه قبل از ارائه گزارش شهرداران یک گزارش مفصل از وضعیت پروژه‌ها اعم از پیشرفت فیزیکی، مالی و اعتباری طرح‌ها و نحوه اجرای پروژه‌ها ارائه دهد، یادآور شد: همه پروژه‌ها باید تا پایان فصل کاری تعیین تکلیف شوند.
استاندار زنجان با بیان اینکه اجرای طرح در بسیاری از مناطق محروم برای پیمانکاران توجیه اقتصادی ندارد و بنابراین پیمانکار برای اجرای طرح در این مناطق رغبت نشان نمی‌دهد، خاطر نشان کرد: در مناطق محروم می‌توان از ظرفیت شرکت جهاد نصر استفاده کرد.
وی خاطر نشان کرد: در پروژه‌های همانند کمربندی سلطانیه، کمربندی قیدار و تقاطع سجاس می‌توان از توان و ظرفیت شرکت جهاد نصر به نحو احسن استفاده کرد.
رئوفی‌نژاد از معاونت عمرانی و شهرداری‌ها خواست بحث پروژه‌های ستاد عمران شهری به ویژه در مناطق محروم را جدی بگیرند.
استاندار زنجان با بیان اینکه ستاد عمران شهری با برگزاری جلسات با شهرداران مسائل و موضوعات ریز را پیگیری و بین خودشان حل کنند، تصریح کرد: با آوردن موضوعات کوچک بین ستاد عمران شهری و شهرداران وقت جلسه گرفته شده و ما نمی‌توانیم در جلسه تصمیم درست بگیریم.
وی در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس گفت: حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف است و با توجه به شرایط حساس امروز جوامع بین‌المللی حضور و فریادهای مردم در سال‌جاری کوبنده‌تر و تاثیر‌گذار‌تر خواهد بود.
رئوفی‌نژاد افزود: امیدواریم امسال مردم با همت بیشتر و انگیزه و درک و باور شرایط جاری در این همایش بزرگ که به نفع مظلومان و محرومان است شرکت داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول