اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس‌:

دریافت عوارض آلایندگی شامل شهرضا می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مصوبات جدید تمام شهرستان‌های مجاور کارخانه‌های بزرگ صنعتی استان شامل دریافت عوارض آلایندگی می‌شوند.

دریافت عوارض آلایندگی شامل شهرضا می‌شود
عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: در سطح استان اصفهان دو شهرستان مبارکه و زرین شهر شامل دریافت عوارض آلایندگی از کارخانه‌های بزرگ فولاد می‌شدند که با پیگیری نمایندگان مجلس تعداد این شهرستان‌ها افزایش یافت.
وی ادامه داد: براساس تصمیمات جدید هر شهرستان براساس درصد آلودگی میزان معینی عوارض دریافت می‌کند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استفاده از روش گاوس برای تعیین میزان آلودگی هر شهرستان تصریح کرد: براساس این روش که به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تعیین آلودگی در دنیا مطرح است عواملی همچون وزش باد، سرعت باد، جرم مولکولی گازهای آلاینده و سایر عوامل مدنظر قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به راه‌اندازی کارخانه دانیلی در شهرضا افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است اجرای این طرح تا پایان سال جاری در شهرضا آغاز شود.
حیدرپور با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در مورد احداث این کارخانه فولاد در شهرضا گفت: تاکنون کارهای زیربنایی در مورد احداث این پروزه عظیم صورت گرفته و امیدورایم مراحل ثبت شرکت‌ها نیز در آینده نزدیک به اتمام برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضل خشکسالی در شهرضا افزود: بر اساس مصوبه هئیت دولت برای استان اصفهان در راستای جبران خسارات خشکسالی بودجه‌ای در حدود 500 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی با اشاره به نحوه هزینه این بودجه در سطح استان بیان داشت: در حال حاضر کمیته برنامه ریزی در حال تعیین سهم هر شهرستان از بودجه خشکسالی است، و مقرر شده 60درصد از این بودجه در راستای فعالیت‌های عمرانی و 40 درصد برای هزینه‌های جاری هزینه شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول