اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دریادار سیاری:

نیروی دریایی هم‌اکنون در اوج آمادگی و اقتدار به سر میبرد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی دریایی هم‌اکنون در اوج آمادگی و اقتدار به سر میبرد.

نیروی دریایی هم‌اکنون در اوج آمادگی و اقتدار به سر میبرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حبیب‌الله سیاری ‌در آیین تودیع و معارفه فرماندهان منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بوشهر اظهار داشت: نیروی دریایی باید گمان کند که هر لحظه احتمال حمله دشمن میرود و باید خود را برای حمله‌های ناگهانی دشمن آماده کند و در اصطلاح شب حمله‌ای باشد.
وی بیان کرد: توجه به آموزش، ارتقا مهارت پرسنل و توجه به معیشت آنان به منظور بازدهی بیشتر پرسنل و توجه به رعایت مسائل امنیتی به ویژه در نیروی دریایی راهبردی از مهم‌ترین مسائلی است که باید در سطح فرماندهی این نیرو مورد توجه قرار گیرد.
 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که با دسترسی گسترده به آب‌های آزاد، خلیج فارس برای ناوهای موشکافکن ایرانی به یک حوض تبدیل شده است.
وی با اشاره به اعزام 15 ناوگروه به آب‌های آزاد در دو سال گذشته گفت: بدون شک نقش منطقه دوم دریایی در این موفقیت بزرگ بسیار زیاد است.
سیاری اضافه کرد: چرخ اقتصادی کشور در شمال خلیج فارس و در جزیره خارک میچرخد و این منطقه در هشت سال دفاع مقدس توسط منطقه دوم نیروی دریایی محافظت شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان بوشهر استانی ولایتمدار است، حفظ ارزش‌های اسلامی در منطقه در این استان در اولویت است.
سیاری تصریح کرد: نیروی دریایی باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشند و در این مسیر حرکت کنند که این برای این نیرو یک افتخار بزرگ است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: حضور منطقه دوم نیروی دریایی ارتش که در استان بوشهر مستقر است، در آب‌های آزاد پررنگ و تاثیرگذار است.
سیاری با اشاره به وجود فضای همدلی و تعامل در استان بوشهر گفت: اتحاد، هماهنگی، همدلی و تعاملی که در استان بوشهر حاکم است، ستودنی است و این مسئله در گزارشی که به مقام معظم رهبری تقدیم میشود قید خواهد شد.
وی افزود: امیدواریم منطقه دوم دریایی با حفظ اقتدار خود برای دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده در راستای حراست و صیانت از منطقه به این تعاملات ادامه دهد.
در این آیین با تقدیر از خدمات امیردریادار حسین اشرفی، امیر دریادار محمدرضا عباسیان به عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی معرفی شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول