اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای آموزش و پرورش مهریز خواستار شد:

تبدیل نمایندگی بیمه طلایی مهریز به شعبه

خبرگزاری فارس: دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز خواستار تبدیل نمایندگی بیمه طلایی مهریز به شعبه شد.

تبدیل نمایندگی بیمه طلایی مهریز به شعبه
به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حسن حاضری ظهر امروز در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش مهریز با تاکید بر تبدیل نمایندگی بیمه طلایی به شعبه اظهار داشت: خدمات‌رسانی به فرهنگیان شهرستان مهریز در امر بیمه طلایی با وجود نمایندگی به کندی صورت می‌گیرد و این امر نارضایتی فرهنگیان شهرستان را به دنبال داشته است.
وی افزود: با تبدیل نمایندگی بیمه طلایی به شعبه، مشکل بیش از 750 نفر از فرهنگیان شهرستان حل خواهد شد.
حاضری در مورد اجرای طرح مهر در این شهرستان همکاری و تعامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد.
فرماندار مهریز و رئیس شورای آموزش و پرورش مهریز نیز در این نشست از مسئولان آموزش و پروش برای درخشش دانش‌آموزان شهرستان در کنکور سراسری قدردانی کرد و گفت: کسب 53 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری به ویژه کسب رتبه‌های اول، سوم و ششم کنکور نشان از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان مهریزی برای پیشرفت و رشد آنان دارد.
مهدی کیانی مقدم اظهار داشت: دانش‌آموزان مهریزی با کسب این رتبه‌های برتر، آینده روشنی را برای شهرستان رقم خواهند زد و این جای بسی امیدواری برای توسعه و آبادانی این شهرستان خواهد بود.
وی همچنین قول پیگیری تبدیل نمایندگی بیمه طلایی مهریز به شعبه را داد.
فرماندار مهریز همچنین با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: روز قدس میثاق با آرمان‌های بلند و جاودانه بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعت با مقام عظمای ولایت است.
وی خاطرنشان کرد: در این روز، یک بار دیگر امت اسلامی با الفبای فکری ایدئولوگ انقلاب اسلامی و بنیانگذار روز جهانی قدس پیمان می‌بندد و به جهانیان می‌فهماند که جبهه مقاومت و سازش‌‌‌‌ناپذیری که خمینی کبیر در مقابل اشغالگران صهونیست گشود، هیچگاه بسته نمی‌شود.
به گزارش فارس، آماده‌سازی مدارس شهرستان برای آغاز سال تحصیلی، بازدید شبکه بهداشت و درمان از مدارس و ضدعفونی کردن مدارس، نظافت مسیرهای منتهی به مدارس توسط شهرداری و صدور مجوز نصب بیلبورد در سه نقطه از سطح شهرستان از مصوبات این نشست بود.
همچنین در این جلسه واگذاری قسمتی از اجرای طرح مهر به انجمن اولیا مربیان مدارس و دعوت از تشکل‌های دانش‌آموزی و همکاران فرهنگی برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مورد تصویب قرار گرفت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول