اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان ازنا:

مسئولان باید از مقام معظم رهبری الگو بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ‌ازنا گفت: مسئولان باید از مقام معظم رهبری الگو بگیرند، و خدمت به مردم به خصوص محرومان را در اولویت کاری خود قرار بگیرند.

مسئولان باید از مقام معظم رهبری الگو بگیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر امروز در دیدار با مسئولان ادارات شهرستان ازنا به مناسبت آغاز هفته دولت خدمت‌رسانی به مردم را شاخصه نظام اسلامی دانست و گفت: در حکومت اسلامی خدمت‌رسانی به مردم به خصوص محرومان و مستضعفان یک شاخصه بارز است و توقع از نظام اسلامی همین است که خدمتگزار ملت باشد.
وی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند من خادم محرومان و مستضعفین هستم، گفت: وقتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی چنین بیان می‌فرمایند و برای خدمت به مردم قیام نمود و دست اجانب را از این مملکت قطع کرد، ما نیز باید از ایشان الگو گیری کنیم و خادم مردم باشیم.
امام جمعه ازنا افزود: وی ساده‌زیستی، مردمی بودن و ولایتمداری را از شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و افزود: برای یک مسئول در نظام اسلامی ساده‌زیستی، ولایت‌محوری و ولایتمداری، اخلاق‌مداری همراه با رأفت اسلامی و خادم بودن را لازم دانست و گفت: هر مسئولی که این شاخصه‌ها را داشته باشد در کارش موفق و در نزد خداوند ارج و قرب دارد.
 وی بیان داشت: در نظام ما و قانون اساسی ما یک رکن رکینی به نام ولایت فقیه وجود دارد که اگر شخصی در هر پست و مقامی در مقابل ولایت فقیه بایستد در مقابل امام زمان ایستاده است.
حجت‌الاسلام هراتی‌مطلق با اشاره به حوادث پس از رحلت حضرت امام راحل افزود: اتفاقاتی که بعد از امام خمینی (ره) رخ داد دشمنان انقلاب سعی داشتند که ناکارآمدی مقام معظم رهبری را نشان دهند اما ایشان با لطف خدا و سکینه‌ای که خداوند با ایشان عنایت فرموده این انقلاب را از تمام حوادث سربلند بیرون آورد و حوادث و فتنه‌ها را در نطفه خفه کرد.
فرماندار ازنا در ادامه از ولایتمداری و پایبندی به ارزش‌ها را از ویژگی‌های بارز دولت‌های نهم و دهم دانست و گفت: حمایت‌های ویژه مقام معظم رهبری از دکتر احمدی نژاد زنده کردن گفتمان امام و رهبری است.
ولی الله منتظری با بیان خدمات دولت‌های نهم و دهم در سطح کشور افزود: به محض ورود دکتر احمدی‌نژاد در پست ریاست جمهوری سفرهای استانی و بازدید از تمام شهرستان‌ها را در دستور کار خود قرار داد و از نزدیک با مردم به خصوص افراد محروم و مستضعف گفت‌وگو و مشکلات آنان را شخصا پیگیری کرد، که این کار در تاریخ ایران بی‌سابقه است.
وی سهمیه‌بندی بنزین، مسکن مهر، هدفمندسازی یارانه‌ها و توزیع سهام عدالت را از دیگر ویژگی‌های دوات احمدی‌نژاد برشمرد و گفت: در شهرستان ازنا تاکنون 53 هزار نفر سهام عدالت خود را دریافت کرده‌اند.
فرماندار ازنا در ادامه اظهار داشت: در هفته دولت 29 پروژه در بخش‌های بهداشت، آموزش و پرورش، کشاورزِی، آب، برق، گاز و ... با اعتباری بالغ بر 87 میلیاردو 60 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول