اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تودیع و معارفه رئیس تربیت بدنی مهریز مطرح شد/

اختصاص یک میلیارد تومان برای احداث کمپ دوچرخه‌سواری مهریز

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزش اداره کل تربیت بدنی استان یزد از اختصاص یک میلیارد تومان برای احداث کمپ دوچرخه‌سواری در مهریز خبر داد.

اختصاص یک میلیارد تومان برای احداث کمپ دوچرخه‌سواری مهریز
به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، اصغر حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس تربیت بدنی مهریز از اختصاص یک میلیارد تومان برای احداث کمپ دوچرخه‌سواری در مهریز خبر داد و اظهار داشت: احداث این کمپ از مصوبات دور سوم سفر رئیس جمهور به استان یزد است.
وی افزود: مهریز قطب دوچرخه‌سواری استان یزد است به همین دلیل با پیگیری مسئولان شهرستان، دوچرخه‌سواران مهریزی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.
حسینی مسافت کم مهریز با مرکز استان و مجاورت با جاده سنتو، آب و هوای مناسب مهریز و میهمان‌نوازی و دینداری مردمان این شهرستان را از دلایل کافی و ویژگی‌های این شهرستان برای میزبانی این شهرستان از مسابقات استانی و کشوری خواند.
وی افزود: طی چند سال اخیر اقدامات خوبی برای ورزش مهریز انجام گرفته و با توجه به جوانان مستعد و توانمند مهریزی، ظرفیت بیشتری برای توسعه ورزش این شهرستان وجود دارد.
حسینی اظهار امیدواری کرد: با توجه به پشتکار رئیس جدید، همچنین روحیه جوان و با نشاط وی و تجربه کسب مقام قهرمانی آسیا در رشته دوچرخه‌سواری، زمینه‌های پیشرفت مهریز در ورزش فراهم خواهد شد.
معاون فرمانداری مهریز نیز اهمیت به ورزش در روستاها را مورد تاکید قرار داد و افزود: بعد از پروژه ساخت کمپ دوچرخه‌سواری در این شهرستان، تکمیل نور مجموعه ورزشی شهید محصل از اولویت‌های ورزش مهریز است که امسال با قطعی شدن تامین اعتبار آن به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس جدید تربیت بدنی مهریز نیز در این مراسم برگزاری جلسات و بررسی مشکلات هیئات ورزشی را از نخستین برنامه‌های کاری خود در مهریز برشمرد و گفت: شهرستان مهریز ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت در تمام رشته‌های ورزشی به ویژه دوچرخه‌سواری دارد که امید است با همکاری و حمایت دیگر مسئولان شهرستان، جوانان و ورزشکاران مهریزی هر چه بیشتر در مسیر کسب مقام‌های کشوری، آسیایی و حتی جهانی گام بردارند.
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مهریز نیز در این مراسم به نمایندگی از دیگر هیئات ورزشی از زحمات و تلاش‌های نعیمی، رئیس سابق قدردانی کرد و انتخاب شایسته فتح‌آبادی را به وی و جامعه ورزش شهرستان مهریز تبریک گفت.
محمد لجه اظهار امیدواری کرد: مسئولان روزی بدانند که هر چه برای ورزش هزینه کنند، ماندگار خواهد بود و با اهمیت دادن به ورزش بسیاری از آسیب‌های جامعه نیز برطرف خواهد شد.
وی همچنین از عدم پرداخت حق اسپانسری یکی از ادارات این شهرستان که چند سالی اسپانسر تیم دوچرخه‌سواری مهریز بوده انتقاد کرد و از مسئولان استان و شهرستان خواست پیگیر این موضوع باشند.
لجه با اظهار تاسف از این مسئله افزود: نزدیک به 200 میلیون تومان طی یکی دو سال اخیر برای دوچرخه‌سواران مهریزی هزینه شده که تمام این هزینه را دوچرخه‌سواران متحمل شده‌اند و این بر هیچکس پوشیده نیست که کسب افتخار برای استان و شهرستان توسط دوچرخه‌سواران نیازمند توجه ویژه مسئولان است.
وی با اشاره به توان و استعداد جوانان مهریزی در تمام رشته‌های ورزشی بیان داشت: جوانان مهریزی با طی کردن دوره‌ای کوتاه در رشته‌های ورزشی به مقام‌های استانی، کشوری و حتی آسیایی دست می‌یابند که این نشان از وجود ظرفیت‌ها و ظرفیت‌های بالا در ورزش شهرستان است.
در این مراسم رئیس سابق تربیت بدنی مهریز نیز به بیان گزارشی از دوران خدمت خود پرداخت و اظهار داشت: طی دو سال گذشته 24 درصد به مجموعه‌های ورزشی مسقف شهرستان اضافه شده است.
حسن نعیمی، تعمیرات و ساماندهی مجموعه ورزشی محصل، احداث سوئیت اداره، تکمیل مجموعه ورزشی شهدای دهستان خورمیز و دهستان بهادران، احداث و مرمت سالن کاراته، شطرنج و پیشرفت سالن اسکواش را از اقدامات انجام شده در این مدت برشمرد.
وی همچنین افزود: طی این دو سال 1100 مسابقه استانی و کشوری در مهریز در تمام رشته‌ها برگزار شده همچنین 220 نفر به مسابقات استانی، کشوری و آسیایی اعزام شدند.
به گزارش فارس، در این مراسم از تلاش‌های حسن نعیمی تقدیر داود فتح‌آبادی به عنوان رئیس تربیت بدنی شهرستان مهریز معرفی شد.
داود فتح‌آبادی رئیس جدید تربیت بدنی از قهرمانان آسیا در رشته دوچرخه‌سواری است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول