اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز هفته دولت؛

سالن ورزشی چندمنظوره آراز‌علی به بهره‌‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز هفته دولت سالن ورزشی چند منظوره آراز‌علی اردبیل به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی چندمنظوره آراز‌علی به بهره‌‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تربیت بدنی استان اردبیل در مراسم بهره‌برداری از این سالن که پیش از ظهر امروز با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ‌این سالن در زمینی به مساحت یک هزار و 300 متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 444 میلیون تومان آماده تحویل و ارائه خدمات است.
توفیق کابلی افزود:‌ این پروژه از محل اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به استان اردبیل اجرایی شده که سعی کردیم سیستم‌های گرمایشی مدرن را در این مجموعه که به صورت تابشی حرارتی است راه‌اندازی کنیم.
وی بیان داشت: این مجموعه ورزشی که به نام شهید بخشعلی پورنسب مزین شده است در دو طبقه و شامل سایت اداری و سایت رختکن سرویس‌های بهداشتی، تکمیل و در اختیار اهالی این منطقه محروم قرار می‌گیرد.
این مسئول در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه این پروژه در مدت چهار سال اجرایی شده است، بیان داشت: ‌به میمنت هفته دولت در استان اردبیل به غیر از این پروژه شش پروژه ورزشی دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
‌کابلی ابراز داشت: ‌از این شش پروژه پنج مورد مربوط به احداث سالن تخصصی ژیمناستیک است که در شهرهای مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان داشت:‌ در کنار این پروژه یک سالن چند منظوره نیز در شهر زیوه گرمی آماده افتتاح است که به مناسبت هفته دولت این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل تربیت بدنی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 32 پروژه ورزشی از محل اعتبارات ملی و استانی در سطح استان اردبیل در حال اجراست که مرحله به مرحله این پروژه‌ها افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: ‌در هفته تربیت بدنی نیز که اواخر مهر ماه برگزار می‌شود دو سالن ورزشی احمدآباد مشگین‌شهر و فیروزآباد کوثر به صورت سالن چند منظوره به بهره‌‌برداری می‌رسد.
 
*هنرستان فنی و حرفه‌ای آراز‌علی به بهره‌برداری رسید
همزمان با هفته دولت پروژه هنرستان فنی و حرفه‌ای آراز‌علی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان گفت: ‌این پروژه در زمینی به مساحت 6.5 هکتار و زیربنای یک هزار و 400 متر مربع در سه طبقه احداث می‌شود که شامل 10 کلاس و شش سالن، آزمایشگاه و کارگاه سمعی بصری و کتابخانه است.
یاور وحدتی‌پور بیان داشت: ‌برای احداث این پروژه 750 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.
وی بیان داشت:‌ در هفته دولت و نزدیکی ایام سال تحصیلی 48 پروژه مدرسه‌سازی در سطح استان افتتاح و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول