اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برگزاری باشکوه‌ راهپیمایی روز قدس؛

محدودیت‌های ترافیکی در استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح ترافیکی همزمان با راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف استان خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی در استان مرکزی اجرا می‌شود
حجت‌الله آقایی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به منظور حضور هرچه باشکوه‌تر مردم استان در راهپیمایی روز قدس از مدت‌ها قبل جلسات برنامه‌ریزی با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شده و در این جلسات اقدامات و تمهیدات لازم انتظامی، امنیتی و ترافیکی اتخاذ شده است.
وی افزود: در این راستا علاوه بر استفاده نیروهای نظامی و انتظامی هماهنگی‌های لازم با بسیج به عمل آمده است تا از توان این عزیزان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی بهره لازم برده شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی روز قدس از میدان شهدا به سمت مصلی اراک برگزار می‌شود که پوشش لازم امنیتی و انتظامی در طول مسیر راهپیمایی داده خواهد شد.
آقایی‌راد خاطر نشان ساخت: در راهپیمایی روز قدس محدودیت‌های ترافیکی در سطح استان به اجرا گذاشته خواهد شد که زمان این محدودیت‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس از یادگارهای ارزشمندی امام(ره) است، ابراز داشت: تحولات ایجاد شده در منطقه و موج بیداری اسلامی که امروز در سراسر جهان به وجود آمده، گرامیداشت روز قدس را در سال جاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار ساخته است که می‌طلبد همه مسلمانان در این راهپیمایی حضوری جدی داشته باشند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و محکومیت رژیم اشغالگر قدس وظیفه‌ای شرعی و اسلامی است، ادامه داد: روز جهانی قدس روز محکومیت جنایات اشغالگران و حامیان آنان و حمایت همه‌جانبه از مبارزه مردم فلسطین برای آزادی بیت‌المقدس و مسجد القصی است که همه باید در این راهپیمایی حضوری جدی داشته باشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول