اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه پیام‌نور کرمان:

بیداری اسلامی موجب سرافرازی قدس می‌شود

خبرگزاری فارس: در بیانیه دانشگاه پیام‌نور کرمان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: بیداری اسلامی موجب شده که روز قدس در سال جاری رنگ و بوی دیگری داشته باشد.

بیداری اسلامی موجب سرافرازی قدس می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دانشگاه پیام‌نور استان کرمان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرده است: روز قدس ثمره حرکت ملت ایران در حمایت از فلسطین را طی 32 سال گذشته آشکار می‌سازد.
در این بیانیه آمده است: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده تا برای همیشه مسئله فلسطین نخستین قبله مسلمانان در یاد و خاطره عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت‌المقدس پاره تن اسلام است.
این بیانیه می‌افزاید: در سال جاری در حالی به استقبال روز قدس می‌رویم که بیداری اسلامی نشأت گرفته از حرکت تاریخی امام راحل نه تنها کاخ پوشالی صهیونیست را لرزانده، بلکه ستون‌های نامشروع قوام و دوام این رژیم جعلی را نیز رو به ویرانی برده است.
در این بیانیه تصریح شده است: خیزش‌های ملت مسلمان منطقه و سقوط دیکتاتورهای دست‌نشانده یکی پس از دیگری در کشورهای اسلامی، به هم ریختن اوضاع اقتصادی در غرب، اعتصاب‌ها و تجمعات گسترده مردم در سرزمین‌های اشغالی و از همه مهم‌تر بیداری اسلامی موجب شده که روز قدس در سال جاری رنگ و بوی دیگری داشته باشد.
این بیانیه عنوان کرده است: روز قدس سال جاری یک ویژگی خاص دارد که ثمره حرکت مطلوب مردم مسلمان ایران در حمایت از فلسطین را طی 32 سال گذشته آشکار می‌سازد و آن بروز حرکات ضدصهیونیستی در منطقه و سرنگونی دیکتاتورهای وابسته به استکبار است.
در ادامه این بیانیه آمده است: روز قدس نماد آزادیخواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و برای همیشه کاخ‌های زر و زور و تزویر را به زباله‌دان تاریخ بفرستد.
این بیانیه تصریح کرده است: بدون شک ندای آزادیخواهی مردم اکثر کشورهای مسلمان به تأسی از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در دنیا طنین‌انداز شده و این فریاد برائت از استکبار و صهیونیست در کشورهای غربی پایه‌های ابهت عنکبوتی آنها را لرزان ساخته است.
این بیانیه می‌افزاید: امروز گسترش روح شهادت‌طلبی، افزایش بیداری امت اسلامی، تقویت اتحاد، هم‌فکری و همکاری مسلمانان، تکیه بر توان ملت‌ها، ‌توجه نکردن و اتکا به وعده و وعیدهای نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و قطع امید از قدرت‌های سلطه‌گر برای مهار رژیم صهیونیستی، شرط رهایی و راهکار آزادی مسلمانان فلسطین است.
این بیانیه اعلام کرده است: دانشگاهیان پیام‌نور استان کرمان با التزام عملی به اصل مترقی ولایت فقیه و با روحیه استکبارستیزی و تجدید میثاق با رهبر کبیر انقلاب و مبدا این حرکت مقدس با حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس بار دیگر قدرت امان و توکل به ذات لایزال الهی را به رخ جهانیان می‌کشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول