اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس مجلس:

روز قدس نوید نابودی استکبار در جهان است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس مجلس به تحولات اخیر منطقه و ضعف رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: روز قدس نوید نابودی استکبار را در جهان می‌دهد.

روز قدس نوید نابودی استکبار در جهان است
حجت‌الاسلام علیاکبر فصیحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تحولات منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: امسال روز قدس با سال‌های پیشین تفاوت بسیاری دارد و ملت‌هایی که تاکنون به زور استبداد سکوت کرده بودند فریاد عدالت‌خواهی سر می‌دهند.
وی به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام خمینی (ره) به نام روز قدس در جهان اسلام اشاره کرد و افزود: ملت‌های مسلمان در این روز برای حمایت بیدریغ خود از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده و فریاد استکبار‌ستیزی سر می‌دهند و با این عمل خود لرزه بر تن مستکبرین جهان می‌اندازند.
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی به تبیین تفاوت‌های روز قدس امسال با سال‌های گذشته پرداخت و گفت:‌ امسال شاهد حرکت‌های بیداری اسلامی و عدالت‌خواهی در نقاط مختلف جهان بوده و به وضوح سرنگونی فرعون‌های زمان را درلیبی، تونس، مصر و بحرین شاهد هستیم که نشان از یک بیداری گسترده دارد.
وی با تاکید بر اینکه حرکات مسلمین، امروز با ظلم‌ستیزی توام شده است، گفت: رژیم صهیونیستی که روزی از ابر قدرت‌های جهان محسوب میشد و نسبت به غارت گاز و سوخت مصر، محاصره غزه، تحمیل جنگ بر جنوب لبنان و... اهتمام می‌ورزید امروز به زانو در آمده و احساس ناتوانی می‌کند.
فصیحی بیان داشت: رژیم صهیونیستی امروز بیش از پیش در جهان خوار و ذلیل شده است تا جایی که جوانان غیور مصر در حرکتی بینظیر در طول تاریخ نسبت به پایین کشیدن پرچم سفارت اسرائیل در مصر اهتمام می‌ورزند.
وی افزود: مصریان با اهتزاز در آوردن پرچم فلسطین اشغالی و به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی در خیابان‌ها، انزجار خود را از استکبار به جهان نشان دادند.
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی آروزی دیرینه مسلمین جهان را دست یافتنی دانست و ابراز کرد: رویکرد تحولات دنیا تغییر یافته و رژیم صهیونیستی که تا دیروز در تلاش بود به تسخیر نیل تا فرات بپردازد امروز از شدت ضعف نمی‌تواند ناآرامیهای داخلی کشور خود را برطرف کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به گسترش خیزش اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و در آینده نه چندان دوری شاهد فروپاشی استکبار در جهان خواهیم بود.
فصیحی ادامه داد: سیاست و اقتصاد آمریکا که از پایه‌های اصلی ظلم در جهان محسوب میشود با چالش روبه‌رو شده و محاسبات نشان داده محبوبیت دولت اوباما با وجود ظاهرگراییها از رقم 26در صد تجاوز نمیکند.
وی حرکت امسال روز قدس را در سراسر جهان بسیار باشکوه و گسترده خواند و بیان داشت: راهپیمایی روز قدس امسال نوید آزادی از چنگ مستکبرین را میدهد.
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران اسلامی برای تمام ‌کشورهای مسلمان جهان الگو شده است به همین دلیل باید با شکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور بهم رسانیم تا چنگ و دندان دشمن را در هم شکنیم.
انتهای پیام /ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول