اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی کردستان اعلام کرد:

بازرسی از 114 هزار واحد صنفی کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی استان کردستان گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه هدفمندی یارانه‌ها تاکنون تعداد یکصد و 14 هزار واحد صنفی و غیرصنفی در بخش‌های مختلف تولیدی، توزیعی خدماتی و خدمات فنی مورد بازرسی قرار گرفت.

بازرسی از 114 هزار واحد صنفی کردستان
پیمان اسراری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه آرامش خوب بازار با مشارکت فعال مردم در اجرای طرح‌های ویژه است، افزود: از این تعداد بازرسی هشت‌ هزار و 354 مورد تخلف کشف و در قالب شش هزار و 740 فقره پرونده به ارزش تقریبی 3 میلیارد و 76میلیون ریال در زمینه تخلفات احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه و سایر تخلفات برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
به گفته وی از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها تعداد یک‌هزار و 317 مورد گشت مشترک با حضور اتحادیه‌ها و ادارات و سازمان‌های دولتی اجرا شده که بیشترین تخلفات کشف‌شده مربوط به احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی است.
اسراری افزود: در این مدت چهار هزار و 724 مورد گزارشات مردمی توسط اداره مشارکت‌های مردمی دریافت شده که از این میان دو هزار و 167 مورد تخلف کشف شده است.
شهروندان می‌توانند تخلفات اقتصادی را به صورت حضوری به سازمان بازرگانی یا ادارات بازرگانی در سایر شهرستان‌ها و یا به صورت تلفنی با شماره تلفن 124 در میان بگذارند تا در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول