اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالدران:

بمباران غزه نهایت استیصال رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالدران گفت: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و بمباران غزه نهایت استیصال و درماندگی این رژیم غاصب است.

بمباران غزه نهایت استیصال رژیم صهیونیستی است
حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فلسطین جبهه اول مسلمانان است و روز قدس تجلی حمایت ملت‌های مسلمانان دیگر کشورهای عربی از ملت فلسطین است.
وی افزود: حاکمان کشورهای عربی مانند اردن، مصر و لیبی همه نیروهای وابسته به آمریکا و اسرائیل هستند که با شکست آنها اسرائیل حامیان خود در کشورهای عربی را از دست داده و گرفتار شده است و ملت‌ها آگاه‌تر از گذشته برای تحقق آرمان آزادی قدس و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می‌کنند.
یوسف‌زاده ادامه داد: تاکنون حاکمان دست‌نشانده کشورهای عربی اجازه حمایت از ملت مظلوم فلسطین را به ملت‌های عربی نمی‌دانند و با شکست این حاکمان قیام‌های ملت‌های مسلمان پربارتر و ریشه‌دارتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه جریان انقلابی در حمایت از ملت فلسطین تنها یک مسئله سیاسی نیست، اضافه کرد: جریان حمایت از ملت فلسطین مبتنی بر ایمان و اعتقاد به قرآن است و آزادی این سرزمین مقدس و قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمانان برگرفته از ایمان ملت‌های مسلمان جهان است.
 امام جمعه چالدران افزود: دشمنان ملت فلسطین در صدد هستند جریان مصر و شکست حاکمان دیگر کشورهای عربی را کم اثر و سطحی جلوه دهند و نتایج وسیع از آن مترتب نباشد و آگاهی و بیداری اسلامی که در جهان به وجود آمده است این جریانات را وسیع‌تر کرده و ادامه خواهد داد.
یوسف‌زاده گفت: راهپیمایی روز قدس همایش عظیم مردمی و وحدت‌بخش است که جریان فکری مردم دنیا را به سوی فلسطین معطوف کرده و از فراموش شدن و به حاشیه رفتن آن جلوگیری می‌کند.
وی با بیان اینکه نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) خدمت بزرگی به ملت فلسطین است، گفت: هر سال با راهپیمایی روز قدس میثاق با آرمان‌های فلسطین محکم‌تر از گذشته تکرار می‌شود و آرمان آزادی قدس هرگز به فراموشی سپرده نخواهد شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول