اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قادری در نطق میان دستور:

اجرای ‌اصل 44 ‌نرخ بیکاری را کاهش و رشد اقتصادی را افزایش میدهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اصرار بر اجرای قانون اصل 44، بهبود فضای کسب و کار، کوچکسازی دولت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مالی دولت برای سرمایه‌گذاری تولیدی و خدماتی راه کاهش نرخ بیکاری و افزایش رشد اقتصادی است.

اجرای ‌اصل 44 ‌نرخ بیکاری را کاهش و رشد اقتصادی را افزایش میدهد
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) طی نطق میان دستور در صحن علنی مجلس با تسلیت شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: امروزه کشورهای اسلامی شاهد خیزش‌های مردمی و انقلابی علیه حکومت‌های مستبد و دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل است.

وی با تشکر از رهنمودهای مقام معظم رهبری به دلیل رهبریهای خردمندانه و ارشادهای پدرانه خود و دمیدن روح بیداری در این جنبش‌ها از مسئولین سیاست خارجی کشور خواست که از فرصت‌های پیش آمده در کشورهای اسلامی و حرکت‌های مردمی در اروپا و آمریکا نهایت استفاده را داشته باشند.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: اگر این حرکت‌ها به درستی مورد حمایت قرار گیرند، زودتر بر طبل رسوایی استکبار جهانی کوبیده شده و کاخ‌های پوشالی حکومت‌های استبدادی و استعماری و وابسته به قدرت‌ها فرو خواهد ریخت.
 
قادری با اشاره به نزدیک شدن به راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز تجلی وحدت مسلمین و اراده ملت‌هاست و وظیفه هر مسلمان و هر آزادیخواه غیرمسلمان است که به رود پرخروش اعتراض به استکبار جهانی بپیوندد.
 
وی اضافه کرد: اگر اعتراض به ظلم و جور سراسری شود، دیگر هیچ متجاوزی به خود اجازه تجاوز و نادیده گرفتن حقوق ملت‌ها را نخواهد داد.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه دفاع از مردم مظلوم فلسطین دفاع از مرزهای انسانیت و بشریت است، تصریح کرد: از احساس مسئولیت مراجع تقلید به خصوص آیت‌آلله مکارم شیرازی در پاسداری از حریم دین و دیانت به ویژه حجاب تشکر کرده و به افرادی که به خود جرات و جسارت توهین به حریم مرجعیت را میدهند، اخطار میکنم که شأن و جایگاه مرجعیت را حفظ کند.
 
قادری همچنین یادآور شد: اگر امروز فضای کشور فضای آزاد و توام با آرامش است،‌ مرهون تلاش‌ها و از خودگذشتگی بزرگان دینی کشور است.
 
وی با یادآوری تلاش‌های قوای سه‌گانه در سال جهاد اقتصادی گفت: حرکت‌های لاکپشتی ‌نمیتواند تاکیدات رهبری را محقق کند، به خصوص که در شرایط تحریم‌ها و زمانی که فشارهای اقتصادی و سیاسی مورد توجه دشمن است و از این اهرم‌ها برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده میکند. جا دارد مسئولین و متولیان هر سه قوه توجه جدیتری به مسائل اقتصادی داشته باشند.
 
نماینده شیراز در خانه ملت ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید دارند، اصرار بر اجرای قانون اصل 44، بهبود فضای کسب و کار، کوچکسازی دولت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مالی دولت برای سرمایه‌گذاری تولیدی و خدماتی راه برون رفت از مشکلات و کاهش نرخ بیکاری و افزایش رشد اقتصادی است.
 
قادری خطاب به استاندار جدید فارس گفت: اگر اجرایی شدن مصوبات دولت و مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس را به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، سرلوحه برنامه خود قرار دهید، در استان اختلافی شکل نخواهد گرفت.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول